Søkeresultater for Konkurranse

  1. Anbudssøk
  2. /
  3. Konkurranse
    30190000 Diverse kontorutstyr og -materiell

Viser 1-25 av 128 resultater

  1. Øvre Eiker Kommune

    (2024-7702) Kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir under en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner over 4 år. Avtalen inkluderer opsjon på kantineprodukter som kaffe, kakao og te med tilbehør, og dekker flere kommuner i Norge, inkludert Gran, Jevnaker, Lunner, Flå, Gol, Hemsedal, Hjartdal, Hol, Hole, Kongsberg, Lier, Modum, Nesbyen, Nore og Uvdal, Notodden, Ringerike, Rollag, Sigdal, Tinn, Øvre Eiker, Ål, samt Hallingdal brann- og redningsteneste IKS og Kongsberg kommunale Eiendom KF. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (40%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (15%), samt klima og miljø (30%).

    Konkurranse13. juni 2025
    11. aug. 2025(55 dager)
    50 000 000 kr
  2. Nofima AS

    Rammeavtale - Kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir

    Nofima AS trenger en rammeavtale for leveranse av kontorrekvisita, forbruksvarer og kopipapir over 2+1+1+1 år, med en estimert årlig verdi på 900.000 kroner. Avtalen skal sikre en kvalitetsmessig og økonomisk hensiktsmessig leveranse av diverse kontorutstyr og -materiell. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse19. mai 2025
    27. juni 2025(10 dager)
  3. Telemark Fylkeskommune

    Rammeavtale kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir

    Telemark fylkeskommune trenger kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi på 8 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for alle fylkeskommunale enheter, og volumet er basert på tidligere statistikk og regnskapstall, samt fremtidige budsjett. Det er ingen bindende volumforpliktelser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et faglig register i leverandørens medlemsstat, som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU.

    Konkurranse9. mai 2025
    16. juni 2025(0 dager)
    8 000 000 kr
  4. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge, og har utlyst en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 180 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Leverandøren må dokumentere opp til tre års erfaring med lignende leveranser, og det kan tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse8. mai 2025
    26. mai 2025(Utgått)
    180 000 000 kr
  5. Abakus AS

    NG-25-01 Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Abakus AS trenger kontorrekvisita og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år i kommunene Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå i Innlandet. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for artikler med god kvalitet til rimeligst mulig pris, og med effektive bestillings- og leveringsrutiner. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode med kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN". Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder, inkludert ISO9001, og miljøledelsessystemer som ISO14001, Miljøfyrtårn eller EMAS. Leverandøren skal også dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

    Konkurranse10. apr. 2025
    22. mai 2025(Utgått)
  6. Politiets Fellestjenester

    Diverse komponenter og forbruksmateriell

    Politiets Fellestjenester trenger diverse komponenter og forbruksmateriell for en kontrakt over 2 år, med en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter levering av diverse utstyr og produkter. Det kreves at leverandøren har et miljøledelsessystem, som kan dokumenteres med gyldige attester eller sertifikater som ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende, eller en beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse31. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    7 000 000 kr
  7. Halden Kommune

    Kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell

    Halden Kommune trenger kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre alle aktuelle enheter i kommunen tilgang til produkter med riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden, og leveransen skal skje i Viken. Det kreves dokumentasjon på leverandørens tre mest relevante oppdrag de siste tre årene, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, og medlemskap i en offentlig godkjent returordning for avfall. Leverandøren må også være registrert i et handelsregister og ha nødvendig kapasitet og kompetanse for gjennomføring av kontrakten.

    Konkurranse24. mars 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  8. Sykehusinnkjøp Hf

    Rammeavtale for Kontorrekvisita og Batterier til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og batterier til helseforetakene i Norge. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt 1 for kontorrekvisita og Delkontrakt 2 for batterier. Det er en rammeavtale for leveranser, og det er ikke spesifisert noen geografiske begrensninger utover at det gjelder helseforetakene i Norge. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor de er etablert, samt ha utført viktige vareleveranser av tilsvarende type i referanseperioden, med mulighet for å kreve opp til tre års erfaring. Tildelingskriteriene og ytterligere detaljer finnes i anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse21. jan. 2025
    3. mars 2025(Utgått)
  9. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Rammeavtale på kontor og skolemateriell

    Harstad Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontor- og skolemateriell for å levere diverse kontorutstyr og -materiell i Harstad, Kvæfjord og Ibestad kommuner over 2 år til en verdi av 9 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet uten krav til sikkerhetsstillelse, og at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    Konkurranse27. okt. 2024
    29. nov. 2024(Utgått)
    9 000 000 kr
  10. Norsk Rikskringkasting AS

    Rammeavtale kontorrekvisita

    Norsk Rikskringkasting AS trenger kontorrekvisita for å levere en kontinuerlig og effektiv tilgang til nødvendige varer for daglig kontordrift over 24 måneder. Avtalen skal dekke behovet for papirvarer, penner, permer, og annet rekvisita som er avgjørende for å opprettholde en godt fungerende arbeidsplass. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende leveranser tidligere, med opp til tre års erfaring.

    Konkurranse14. okt. 2024
    18. nov. 2024(Utgått)
  11. Lillehammer Kommune

    Konkurranse levering av forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole - LØG

    Lillehammer Kommune trenger kompetanse for å levere forbruksmateriell og rekvisita til kontor, arkivering og skole. Rammeavtalen skal omfatte kjøp av kontorrekvisita, fritt skolemateriell, enkel datarekvisita og kopipapir. To viktige formelle krav er at leverandøren må dokumentere sitt kvalitetssikringssystem (for eksempel med ISO-sertifisering) og beskrive tre relevante oppdrag fra de siste tre årene med detaljer om verdi, tidspunkt og mottaker.

    Konkurranse29. aug. 2024
    11. okt. 2024(Utgått)
  12. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører med kompetanse innen kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere en rammeavtale i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Avtalen inkluderer levering av diverse kontor- og skoleartikler samt kopipapir, med fokus på miljøvennlige produkter og løsninger som reduserer transportkostnader. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, og at andelen av kontrakten som settes bort til underleverandører må spesifiseres.

    Konkurranse23. aug. 2024
    6. sep. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  13. Innlandet Fylkeskommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir

    Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir for å levere disse produktene i Innlandet til en verdi av 8 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale som sikrer at skoler og sentraladministrasjonen får tilgang til nødvendige produkter som arbeidsbøker, penner, kaffe og annet materiell på en kostnadseffektiv og miljøansvarlig måte. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende oppdrag, god gjennomføringskapasitet, etablerte kvalitetssikringssystemer, retningslinjer for etisk handel og sertifisering for miljøledelse.

    Konkurranse20. juni 2024
    23. aug. 2024(Utgått)
    8 000 000 kr
  14. Drammen Kommune

    Kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir - rammeavtale

    Drammen Kommune trenger leverandører for å levere kontorrekvisita, skolemateriell og kopipapir i Viken til en verdi av 18 000 000 NOK. Anbudet omfatter en rammeavtale for disse produktene, hvor det også kan inkluderes relaterte varer som kaffefilter og rensemiddel ved kjøp av kaffe. To viktige formelle krav er at leverandøren må være sertifisert for miljøledelse (EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn) og ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene med dokumentasjon på relevante referanseprosjekter.

    Konkurranse23. mai 2024
    1. juli 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  15. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2024001428 - Forbruksmateriell

    Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) trenger leverandører for å levere forbruksmateriell over 12 måneder til en verdi av 310 millioner NOK ekskl. mva. Det skal leveres kontormateriell, renholdsprodukter, tørkeprodukter, desinfeksjonsprodukter, emballasjeprodukter, sanitærprodukter og cateringprodukter til engangsbruk til alle FLOs lokasjoner i hele landet. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og et gyldig miljøledelsessystem som kan dokumenteres med sertifikater eller beskrivelser av systemene.

    Konkurranse23. apr. 2024
    7. mai 2024(Utgått)
    310 000 000 kr
  16. Haugesund Kommune

    Rammeavtale – kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell

    Haugesund Kommune trenger leverandører for å levere kopipapir, kontorrekvisita, konvolutter og fritt skolemateriell i Rogaland over 2 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Avtalen inkluderer mulighet for forlengelse med 1 + 1 år og starter den 16. mars 2024. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og erfaring fra sammenlignbare oppdrag med detaljerte referanser. Anbudets vekting er pris 60% og service 40%.

    Konkurranse10. jan. 2024
    1. feb. 2024(Utgått)
    20 000 000 kr
  17. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    2023028913 - Forbruksmateriell innen renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, samt cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer

    Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon trenger leverandører for å levere renholds-, tørke-, desinfeksjons- og emballasjeprodukter, cateringprodukter til engangsbruk, kontormateriell og sanitærprodukter til menstruerende personer til en verdi av 340 millioner NOK ekskl. mva. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha solid økonomi og et godt kvalitetssikringssystem.

    Konkurranse30. nov. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    340 000 000 kr