Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    trykkeritjeneste

Viser 1-25 av 245 resultater

  1. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Anskaffelse av Rammeavtale for kjøp av profileringsprodukter og trykkeritjenester

    Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger profileringsprodukter og trykkeritjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på tradisjonelle profileringsartikler som bærenett, buttons/pins, kulepenner, notatbøker, samt trykkeritjenester som brosjyrer og visittkort. Leveransene skal skje i Oslo, Rogaland og Trøndelag. Tildelingskriteriene er pris (50%), miljø (40%) og kvalitet (10%).

    Konkurranse12. sep. 2025
    26. sep. 2025(Utgått)
    1 200 000 kr
  2. Norges Bank

    Trykkeritjenester og profilering - kontraktstildeling

    Norges Bank har inngått en rammeavtale med Bk Industrier AS for levering av trykkeritjenester og profilering, inkludert trykking av blanketter, konvolutter, visittkort, talekort, kopierings- og innbindingsoppdrag samt kjøp av profileringsartikler. Leveransen skal skje i Oslo, og avtalen har en maksimal total verdi på 4 millioner kroner. Konkurransen vektla kvalitet, miljø og pris som tildelingskriterier, med 6 deltakende leverandører.

    Resultat22. juni 20254 000 000 kr
  3. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Kjøp av trykkeritjenester

    Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten har inngått en rammeavtale med Arba AS og Spir Arbeidsinkludering AS for levering av trykkeritjenester i Oslo. Avtalen har en total verdi på 54 millioner kroner og er reservert for virksomheter som integrerer funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer i arbeidslivet, hvor minst 30 % av de ansatte oppfyller dette kravet. Tjenestene skal leveres i tråd med Oslo kommunes visuelle identitet og designmanual, og det er stilt strenge miljøkrav, inkludert nullutslippstransport og bruk av miljømerkede produkter. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat26. mai 202554 000 000 kr
  4. Øvre Eiker Kommune

    (2023-7589) Ny konkurranse Innvendig og utvendig skilt, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune har avlyst konkurransen om levering av innvendig og utvendig skilt samt foliering, som skulle inngås som en rammeavtale med flere kommuner og interkommunale selskaper i regionen, inkludert Lier, Modum, Ringerike, Nore- og Uvdal, Kongsberg kommunale eiendom KF, Hallingdal Renovasjon IKS, Hallingdal Brann- og redningstjeneste IKS, Sigdal, Gol og Ål. Avlysningen skyldes at ingen tilbud, forespørsler om deltakelse eller prosjekter ble mottatt. Avtalen skulle dekke levering av skilt til kommunale bygg og foliering av glassfelt, med en usikker anslått verdi per år og maksimalverdi for hele avtaleperioden.

    Resultat8. mai 2025
  5. Ringerike Kommune

    Rammeavtale på trykkeritjenester

    Ringerike kommune trenger en rammeavtale på papirbaserte trykkeritjenester for alle kommunens enheter i Viken, med en estimert verdi på 600 000 kroner og en maksimal totalverdi på 800 000 kroner. Avtalen skal dekke hele kommunens behov for trykkeritjenester og relaterte produkter, og det skal etableres en liste med tre rammeleverandører i prioritert rekkefølge. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest.

    Konkurranse22. apr. 2025
    9. mai 2025(Utgått)
  6. Bærum Kommune

    Kopierings- og trykkeritjenester

    Bærum Kommune trenger kopierings- og trykkeritjenester for en rammeavtale over 4 år, med levering i Viken. Avtalen omfatter tjenester som brosjyrer, magasiner, rapporter, roll-ups, plakater, klistremerker, visittkort, bannere, gensertrykk, foliering, skilt og grafiske tjenester. Konkurransen er reservert for virksomheter med ansatte med nedsatt funksjonsevne eller vanskeligstilte personer. Det kreves dokumentasjon på kvalitetsstyringssystem, hvor ISO 9001:2015 kan benyttes, samt miljøledelsessystem, hvor ISO 14001:2015 kan benyttes. Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag med offentlig oppdragsgiver, og dokumentere dette med en liste over de viktigste leveranser de siste 3 år.

    Konkurranse15. apr. 2025
    3. juni 2025(Utgått)
  7. Follo Ren Iks

    Rammeavtale kommunikasjons- og trykkeritjenester

    Follo Ren IKS har inngått en rammeavtale med Aksell AS for levering av kommunikasjons- og trykkeritjenester i Viken. Avtalen dekker tjenester som planlegging og gjennomføring av kommunikasjonsaktiviteter, produksjon av digitalt materiell, brosjyrer, annonser, samt hosting og drift av nettside- og intranettsideløsninger i Wordpress. Trykkeritjenester inkluderer trykking av informasjonsmateriell, skilt, klistremerker og bil-dekor til bruk på gjenvinningsstasjoner og kjøretøy. Avtalen har en estimert total verdi på 10 millioner kroner, og det var fire deltakere i konkurransen.

    Resultat20. mars 2025
  8. Arbeids- Og Velferdsetaten

    24/9405 - Anskaffelse av trykkeritjenester, profilartikler og messemateriell

    Arbeids- og velferdsetaten har avlyst konkurransen om en rammeavtale for levering av trykkeritjenester, profilartikler og messemateriell, som skulle dekke den statlige delen av etaten. Avtalen var planlagt å ha en estimert verdi på 6 til 7 millioner kroner ekskl. mva. over en periode på 4 år, med en maksimal samlet verdi på 8,5 millioner kroner ekskl. mva. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke som følge av klage på tildeling fra en tilbyder eller leverandør.

    Resultat13. mars 2025
  9. Universitetet I Innlandet

    Rammeavtale på trykksaker og trykkeritjenester

    Universitetet i Innlandet (INN) trenger trykksaker og trykkeritjenester av høy kvalitet med lavest mulig miljøbelastning, inkludert grafisk design og utvikling av kreative løsninger, for en rammeavtale over 2 år. Anskaffelsen omfatter trykksaker og relaterte produkter, og det er viktig at leverandøren kan dokumentere oppfyllelse av kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder gjennom attester fra uavhengige organer. Tildelingskriteriene inkluderer kvalitet og løsningsforslag, miljø, og pris. Leverandøren må også være registrert i relevante faglige og handelsregistre i sitt hjemland.

    Konkurranse25. feb. 2025
    3. apr. 2025(Utgått)
  10. Innlandet Fylkeskommune

    Trykksaker og trykkeritjenester

    Innlandet Fylkeskommune trenger levering av trykksaker og trykkeritjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Avtalen omfatter klargjøring av filer til trykk og mindre, ikke-kreativt grafisk arbeid, inkludert produkter som adgangskort, bannere, brosjyrer, plakater og mer, som skal leveres i Innlandet. Det kreves at leverandøren har erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste tre årene, og kan dokumentere et godt kvalitetssikringssystem, fortrinnsvis med ISO 9001-sertifisering. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse18. feb. 2025
    26. feb. 2025(Utgått)
    6 000 000 kr
  11. Innlandet Fylkeskommune

    Trykksaker og trykkeritjenester - konkurransedokumenter på høring

    Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av trykksaker og trykkeritjenester og ønsker tilbakemelding fra leverandører på konkurransegrunnlaget. Leverandører oppfordres til å gi innspill om muligheter, begrensninger, og kravspesifikasjoner for å sikre at kravene er hensiktsmessige og ikke unødvendig fordyrende. Dette vil bidra til å redusere risiko og forbedre måloppnåelsen i anskaffelsen.

    Planlegging5. des. 2024
    10. jan. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  12. Aktieselskapet Vinmonopolet

    24-011 Trykkeritjenester

    Aktieselskapet Vinmonopolet trenger trykkeritjenester for en rammeavtale over 4 år, med en estimert årlig verdi på 1,7 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner. Trykkeriet vil spille en viktig rolle i å støtte Vinmonopolet med å oppnå deres merkeopplevelse og strategiske mål gjennom effektive prosesser for samhandling og kvalitetssikring av leveransene. Tjenestene omfatter trykking og relaterte tjenester. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til økonomisk soliditet og skatteforhold.

    Konkurranse3. des. 2024
    16. jan. 2025(Utgått)
    7 000 000 kr
  13. Alver Kommune

    2023/8955 Rammeavtale for grafiske tjenester og produkter

    Alver kommune har inngått en rammeavtale med GRAFISK HUS/TRYKK-SERVICE AS for levering av grafiske tjenester og produkter, inkludert trykkeritjenester, konvolutter og annet materiell for informasjon og profilering. Avtalen omfatter både digitale og trykte flater og har som mål å videreutvikle og forvalte kommunens grafiske profil. Leveransen skjer i Vestland fylke, og avtalen har en total verdi på 3 millioner kroner. Konkurransen hadde tre deltakere, og tildelingskriteriene var pris (30%), miljø (30%), kvalitet (20%), og inkludering av funksjonshemmede og/eller vanskeligstilte personer (20%).

    Resultat25. nov. 20243 000 000 kr
  14. Direktoratet For Utviklingssamarbeid (norad)

    Rammeavtale for trykkeritjenester for fagbladet Panorama

    Direktoratet for Utviklingssamarbeid (Norad) har inngått en rammeavtale med Aksell AS for levering av trykkeritjenester til fagbladet Panorama. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 3,2 millioner kroner. Tjenestene inkluderer trykking av et magasin på inntil 96 sider pluss omslag, med et opplag på ca. 17 000 eksemplarer, som skal utgis to ganger i året. Avtalen ble tildelt basert på kriteriene pris (40%) og kvalitet (60%). Det var to tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat21. nov. 20243 200 000 kr
  15. Innlandet Fylkeskommune

    Anskaffelse av Rammeavtale på Gave- og profilartikler

    Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører med kompetanse innen gave- og profilartikler for å levere diverse profileringsprodukter i Innlandet til en verdi av 10,000,000 NOK. Produktene vil ofte bestilles med unikt design som trykte tekster og logoer. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og god erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

    Konkurranse3. juli 2024
    15. aug. 2024(Utgått)
    10 000 000 kr