Anbudsoversikt for 125-BYM-2021 Entreprenør til oppgradering av vei i byutviklingsområde Frysja

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Oslo kommune v/ Bymiljøetaten inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av Entreprenør til oppgradering av vei i byutviklingsområde Frysja. I denne anskaffelsen ligger det en samarbeidsavtale til grunn mellom Bymiljøetaten og Vann- og avløpsetaten. Bymiljøetaten har ansvaret for å forvalte fellesarealer som gater, torg, parker, friområder, idrettsanlegg, marka og indre Oslofjord, samt ansvaret for byens luft, støy, vann og jord. etatens mål er å gjøre Oslo til en trygg, vakker, grønn og aktiv by. Vann- og avløpsetaten forsyner Oslos befolkning med drikkevann og håndterer avløpsvannet. Etaten har ansvar for drift, vedlikehold og fornyelse av byens renseanlegg, ledningsnett og pumpestasjoner for både drikkevann og avløpsvann. Bymiljøetaten er tiltakshaver og byggherre og er ansvarlig for gjennomføringen/ prosjektledelsen. Vann- og avløpsetaten bidrar inn i prosjektet med kvalitetssikring, faglig kontroll og oppfølging under utførelse med egen byggeleder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
125-BYM-2021 Entreprenør til oppgradering av vei i byutviklingsområde Frysja
Varighet
21 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Oppdragsgiver vil innhente kredittvurdering.
Kvalifikasjonskrav 3

1) En beskrivelse av tilbyderens mest relevante oppdrag i løpet av de siste fem årene. Beskrivelsen må inkludere: o Oppdragsgiver og kontaktinformasjon (navn, telefon og e-post) o Arbeidenes art, omfang og verdi o Tidspunkt for utførelse Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for klargjøring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er tilbyderens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. 2) En beskrivelse av tilbyderens kvalitetssikringssystem. Hvis tilbyderen er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av innholdet i systemet herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for denne kontrakten. 3) En beskrivelse av tilbyderens miljøledelsestiltak, herunder en beskrivelse av miljøpolicy, klima- og miljømålsettinger, samsvarsvurdering og tiltak og rutiner med kontinuerlig forbedringstiltak. Dersom tilbyderen har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet relevant for kontraktsarbeidet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner