Oslo Havn Kf
49HAV25 - Parkerings- og veibruksbetaling
Oslo Havn Kf trenger parkerings- og veibruksbetalingstjenester i Oslo, med en maksimal totalverdi på 320 millioner kroner. Se konkurransegrunnlag for kvalifikasjonskrav.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling
Oslo Havn KF trenger IT-kompetanse for å levere en løsning for import av filer til FAMAC. Det skal leveres en "hyllevareløsning" som kan digitalt sortere og systematisere filer og dokumenter i henhold til bygningsdelstabellen, slik at de kan importeres direkte til FAMAC på korrekt bygningsdel.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOslo Havn KF ønsker å gå for en direkteanskaffelse med FINDABLE AS. Avtalen gjelder digital sortering og systematisering av filer og dokumenter iht bygnignsdelstabellen. Filene og dokumentene skal deretter kunne importeres direkte til FAMAC på riktig bygningsdel. Løsning skal være en «hyllevareløsning»
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Oslo Havn Kf trenger parkerings- og veibruksbetalingstjenester i Oslo, med en maksimal totalverdi på 320 millioner kroner. Se konkurransegrunnlag for kvalifikasjonskrav.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av et felles skybasert system for leverandøroppfølging, som skal bidra til å ivareta lov- og forskriftskrav knyttet til Norgesmodellen, inkludert elektronisk mannskapsliste og oppfølging av Oslomodellens seriøsitetskrav. Leverandører bes melde sin interesse gjennom KGV-løsningen ved å levere en kort presentasjon av sin løsning og beskrivelse av eventuelle tilpasningsbehov. På bakgrunn av interessen kan Oslo kommune velge ut leverandører for ytterligere markedsdialog.
Norsk Nukleær Dekommisjonering trenger et hyllevareløsning for saksbehandling og dokumenthåndtering, med en maksimal totalverdi på 70 millioner kroner. Løsningen skal installeres i tre sikkerhetsklasser: Ugradert plattform (komplett skyløsning), samt Begrenset og Konfidensiell plattform (installasjon på Kundens plattform), hvor de to sistnevnte er opsjoner. Anskaffelsen omfatter programvare for digital dokumentproduksjon, saksbehandling og forvaltning, drift- og forvaltningstjenester (inkludert konsulenttjenester for programvareforvaltning og rådgivning), implementeringsprosjekt med opplæring og import av historiske baser, samt konsulenttjenester for videreutvikling av konfigurering, integrasjoner og automatisering.
Bkk AS planlegger anskaffelsen av et arkiv for anleggsdokumentasjon og ønsker å kartlegge hvilke løsninger for arkivering, vedlikehold og forvaltning av filer som tilbys i markedet. Leverandører kan gi innspill til denne anskaffelsen gjennom markedsundersøkelsen.
Larvik Kommune planlegger anskaffelsen av en ERP-løsning og inviterer til markedsdialog for å innhente tilbakemeldinger fra leverandører om tilgjengelige løsninger i markedet.