Anbudsoversikt for 169-BYM-2017 Rammeavtale for kunstgressystem.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Oppdragsgiver har ansvar for planlegging, utvikling, forvaltning og drift av kommunale byrom i Oslo. I byrommet inngår fellesarealer som veier og gater, torg, møteplasser, parker, friområder, kommunale idretts- og friluftsanlegg, samt kommunale landskapsrom i Marka og indre Oslofjord. Herunder forvalter oppdragsgiver ca. 100 kunstgressbaner med varierende størrelser. Oppdragsgiver gjennomfører hvert år flere nybygg og rehabiliteringer av kunstgressbaner som primært benyttes av forskjellige idrettslag i kommunen. For å dekke behovet for levering og installasjon av ulike kunstgressystem skal oppdragsgiver inngå parallelle rammeavtaler med 2-3 leverandører.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 169-BYM-2017 Rammeavtale for kunstgressystem.
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 100 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderings-institusjon. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering dersom dette anses nødvendig.
Dokumentasjonskrav 1: En oversikt over de fem mest relevante leveransene og installasjonene av kunstgresssystemer som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering og utførelse og navn på mottaker. Se konkurransegrunnlaget punkt 3.4 Dokumentasjonskrav 2: En beskrivelse av systemet for styring av leverandørkjeden, som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Dette omfatter kvalitetssikringstiltak som muliggjør systematisk oppfølgning av arbeidet med å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og ILOs kjernekonvensjoner nedover i leverandørkjeden/ produksjonsprosessen. • En beskrivelse av sporbarhetssystemene som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Beskrivelsen skal angi metoder og/eller systemer som muliggjør sporing av produksjonssteder og opprinnelsesland som er involvert i leverandørkjeden for varene i denne kontrakt. Se konkurransegrunnlaget punkt 3.5.