Anbudsoversikt for 18/3605 Anskaffelse av elektronisk pasientjournalsystem (EPJ) for Alver og Vaksdal kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
IT-konsulent og rådgivning
Konkurransen gjelder avtale om levering av elektronisk pasientjournalsystem (EPJ). Dette innebærer en komplett løsning for pleie- og omsorgsektoren i kommunene og skal sørge for at den daglige driften fungerer så optimalt som mulig. Konkurransen omfatter ikke EPJ til legesenter/legevakt. Klikk her https://permalink.mercell.com/95825769.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 18/3605 Anskaffelse av elektronisk pasientjournalsystem (EPJ) for Alver og Vaksdal kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 72 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Krav: Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen «kredittverdig» eller tilsvarende. Dokumentasjon: Kredittrating eller annet, jf. konkurransegrunnlaget pkt. 7.3.
Krav: Det kreves god gjennomføringsevne og at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens administrative og tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. Krav: Leverandøren må ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Leverandøren må levere EPJ løsning til kommunal sektor (pleie og omsorg) i dag. Med god erfaring menes implementering, idriftsettelse, support og vedlikehold av tilsvarende løsninger. Dokumentasjon: Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Se konkurransegrunnlaget pkt. 7.4.