Anbudsoversikt for 19-10839 Kommunikasjonshjelpemidler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Hjelpemidler til handikappede
Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, anskaffelsesseksjonen, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av kommunikasjonshjelpemidler, med tilhørende tilbehør, reservedeler og tjenester. Anskaffelsens formål er å etablere et sortiment av nødvendige og hensiktsmessige kommunikasjonshjelpemidler for personer som på grunn av nedsatt funksjonsevne har behov for disse hjelpemidlene. Anskaffelsen omfatter også tilbehør, reservedeler og tjenester. Anbudskonkurransen er inndelt i delkontrakter for på best mulig måte å dekke behovet til de aktuelle brukergruppene, sikre sammenlignbare produkter og bidra til oppnåelse av ønsket sortimentsbredde. I delkontraktene 1-5 og 7-11 vil det inngås avtaler med et tilstrekkelig antall leverandører for å dekke majoriteten av brukernes behov. I delkontrakt 6 vil det inngås avtale med én leverandør.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 19-10839 Kommunikasjonshjelpemidler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 260 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert. Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.