Anbudsoversikt for 19-10839 Kommunikasjonshjelpemidler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Hjelpemidler til handikappede

Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, anskaffelsesseksjonen, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av kommunikasjonshjelpemidler, med tilhørende tilbehør, reservedeler og tjenester. Anskaffelsens formål er å etablere et sortiment av nødvendige og hensiktsmessige kommunikasjonshjelpemidler for personer som på grunn av nedsatt funksjonsevne har behov for disse hjelpemidlene. Anskaffelsen omfatter også tilbehør, reservedeler og tjenester. Anbudskonkurransen er inndelt i delkontrakter for på best mulig måte å dekke behovet til de aktuelle brukergruppene, sikre sammenlignbare produkter og bidra til oppnåelse av ønsket sortimentsbredde. I delkontraktene 1-5 og 7-11 vil det inngås avtaler med et tilstrekkelig antall leverandører for å dekke majoriteten av brukernes behov. I delkontrakt 6 vil det inngås avtale med én leverandør.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
19-10839 Kommunikasjonshjelpemidler
Estimert verdi
260 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert. Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner