Anbudsoversikt for 19/18128 Synstekniske hjelpemidler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer
Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av synstekniske hjelpemidler for både barn og voksne som er svaksynte eller blinde. Konkurransen omfatter produkter, tilbehør, reservedeler og tjenester. Anskaffelsens formål er å: - etablere et sortiment av synstekniske hjelpemidler med en bredde som dekker majoriteten av behovene til de aktuelle brukerne - sørge for at synstekniske hjelpemidler kan vedlikeholdes og repareres - sørge for at synstekniske hjelpemidler blir forsvarlig installert - sørge for at bruker kan få nødvendig opplæring og støtte i bruk av synstekniske hjelpemidler.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 19/18128 Synstekniske hjelpemidler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 172 141 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Skatteattest: Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling: Kvalifikasjonskrav: Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.