Sykehusinnkjøp Hf
Storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Oppdragsgivere for denne konkurransen er kommunene Elverum, Løten, Stange, Hamar og Ringsaker. Konkurransen gjennomføres av Stange kommune på vegne av de andre oppdragsgiverne. Ytterligere beskrivelse av anskaffelsen fremkommer av fanen Krav, vedlegg A Prisskjema og 19/3360 Avtale for glass, servise og kjøkkenutstyr.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgivere for denne konkurransen er kommunene Elverum, Løten, Stange, Hamar og Ringsaker. Konkurransen gjennomføres av Stange kommune på vegne av de andre oppdragsgiverne. Ytterligere beskrivelse av anskaffelsen fremkommer av fanen Krav, vedlegg A Prisskjema og 19/3360 Avtale for glass, servise og kjøkkenutstyr.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Oppdragsgivers kvalitetsvurdering av produktene
Beskrivelse
Service og gjennomføringsevne
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Gjøvik Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita for Gjøvikregionen over 2 år, med opsjon på 1+1 år, til en maksimal totalverdi på 14 millioner kroner. Tildelingskriteriene er tilbudt pris (60%), kvalitet (10%) og klima- og miljøhensyn (30%).
Sør-Aurdal Kommune trenger renholds-, papir- og plastprodukter for en rammeavtale over 4 år til Valdreskommunene Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre, Vang og Etnedal, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Produktene skal leveres i Innlandet, og anskaffelsen fokuserer på pris (30%), produktkvalitet (30%), klima- og miljøhensyn (30%), leverandørservice (5%), og bestillings-/leveringsløsning (5%). Kvalifikasjonskrav og detaljer om tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Øvre Eiker Kommune, sammen med 20 andre kommuner og Kongsberg kommunale eiendom KF, trenger en rammeavtale for levering av lintøy, arbeidstøy og sko til helse/institusjon, kjøkken og renholdere. Avtalen har en estimert årlig verdi på 3 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner. Tildelingskriteriene er priser og kostnader (20%), service og kompetanse (25%), produktkvalitet (25%) og miljø (30%).
Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.