Anbudsoversikt for 20-103 Hørselshjelpemidler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Hjelpemidler til handikappede
Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, anskaffelsesseksjonen, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av hørselshjelpemidler, med tilhørende tilbehør og reservedeler. Det vil også bli tilknyttet tjenester til en delkontrakt. Anskaffelsens formål er å etablere et sortiment av nødvendige og hensiktsmessige hørselshjelpemidler for personer som på grunn av nedsatt funksjonsevne har behov for disse hjelpemidlene. Anbudskonkurransen er inndelt i delkontrakter for på best mulig måte å dekke behovet til de aktuelle brukergruppene, sikre sammenlignbare produkter og bidra til oppnåelse av ønsket bredde av sortiment. I hver delkontrakt vil det inngås avtaler med et tilstrekkelig antall leverandører for å dekke majoriteten av brukernes behov. Anskaffelsens nærmere innhold er spesifisert i konkurransegrunnlaget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 20-103 Hørselshjelpemidler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 560 409 200,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert. Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp