Anbudsoversikt for 20/40186 Transport og avfallsbehandling - Karmøy
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Avfallshåndtering
Anbudet omhandler transport og sluttbehandling av avfallsfraksjoner Karmøy kommune samler inn og mottar. De enkelte fraksjonene vil lyses ut samtidig men evalueres og inngås som separate kontrakter. Aktuelle leverandører kan gi tilbud på en, flere eller alle kontraktene. Dette konkurransegrunnlaget tar for seg forhold som er felles for alle kontraktene. Alternativt pristilbud kan gis på kontrakt nr 2,4,5 og 8, se vedlegg 2 - Prisskjema.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 20/40186 Transport og avfallsbehandling - Karmøy
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 90 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1. Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskap: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyderen er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 12 måneder regnet fra fristen for innlevering av tilbud
Krav 2. Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig uten sikkerhetsstillelse og, har tilfredsstillende likviditet og soliditet. Dokumentasjonskrav. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kreditt-opplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Krav 3. Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav. Beskrivelse av de fire mest relevante tilsvarende leveransene siste 5 år. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver kan kontakte referanser. Nyetablerte foretak uten erfaring med samme type oppdrag eller manglende referanser vil også bli vurdert, men kvalifikasjon, kapasitet, kompetanse mm. må da dokumenteres på annen måte. Krav 8. Gjennomføringsevne. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig tekniske ressurser og kapasitet til å gjennomføre oppdraget i tråd med oppdragsgivers behov. Dokumentasjonskrav. Leverandøren skal vedlegge en oversikt over personell med teknisk/faglig kompetanse som er relevant for gjennomføring av denne leveransen. Oversikten skal inneholde personens faglige kvalifikasjoner, erfaring og hvordan personen er tenkt brukt i den aktuelle leveransen. Alle ressurser som oppgis skal ha tilstrekkelig kapasitet i avtaleperioden til å kunne benyttes slik beskrevet.