Anbudsoversikt for 201800069 Renholdstjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Renholdstjenester, drift og vedlikehold
Anskaffelsens formål og omfang Konkurransen gjelder avtale om regelmessig renhold av lokalene i Gydas vei 8, Majorstuen 0363 Oslo. Avtalen inkluderer fullservice av sanitærtjenester, hygienetjeneste og matteleie. Hygienetjenestene er også inkludert og omfatter påfylling, innkjøp og levering av hygienebeholdere med tilstøtende utstyr, samt med tømming og renhold av disse. I tillegg har oppdragsgiver opsjon på å kjøpe bestillingsrenhold, slik som ekstra vasking ved behov, polishbehandling, rens av møbler etc. i tilfelle uforutsette hendelser. Renholdet skal utføres på ukedager mellom kl 06:00 og 15:45. Det jobber ca 120 personer i Gydas vei 8. Samlet renholdt areal i bygget er estimert til 6113 m2 fordelt over 6 etasjer. Oppdragsgiver tar forbehold om at renholdsarealene kan variere etter oppdragsgivers behov. Den nye kontrakten skal virke fra 25.06.2018. For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 201800069 Renholdstjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
(ESPD: Del II A.e) Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. (ESPD: Del IV B.58-3) Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Tilbyder bes innsende annen informasjon han mener er relevant. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. (ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare renholdsoppdrag. Dokumentasjonskrav: Referanseliste over sammenlignbare renholdsoppdrag siste 3-5 år, herunder opplysninger om type prosjekt, prosjektets størrelse, tidspunkt, mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ta kontakt med referanser. Leverandører som er nyetablerte og som av den grunn ikke kan framlegge referanser, må sannsynliggjøre at han har forutsetninger for å gjennomføre kontrakten. Tilbyder skal redegjøre for selskapsdannelsen og ansattes kompetanse og erfaring. (ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem. Dokumentasjonskrav: Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO-sertifisering. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. (ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal kunne sikre miljøhensyn ved gjennomføring av tjenesten Dokumentasjonskrav: Leverandøren kan dokumentere kravet ved fremleggelse av relevante miljøsertifikater, slik som EMAS, MIljøfyrtårn, ISO 14001 eller tilsvarende, eller ved en beskrivelse av eget system og rutiner for miljøpolitikk, miljøstyringsordning, opplæring av ansatte innen miljøvennlig renhold, etc. (ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal være godkjent i Arbeidstilsynets renholdsregister. For leverandører som ikke er godkjent enda, skal de ha søknad under behandling. Dersom leverandøren ikke blir godkjent av Arbeidstilsynet, vil kontrakten opphøre med umiddelbar virkning. Dokumentasjonskrav: Kopi av godkjennelse utstedt av Arbeidstilsynet. For leverandører som enda ikke er godkjent, kan kopi av søknad / bekreftelse på søknad leveres.