Anbudsoversikt for 2019-KID-005 Rammeavtale - anskaffelse og service på adgangskontrollanlegg for Kultur- og idretts…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Det skal anskaffes en rammeavtale for anskaffelse av og service på adgangskontrollanlegg på Kultur- og idrettsbygg Oslo KFs (KID) anlegg. Pr nå består porteføljen av ca 40 eiendommer og anlegg. KID etablerte i 2017 adgangskontroll på store deler av porteføljen. Beskrivelse av dagens anlegg følger av kravspesifikasjon. Det er behov for å etablere en service- og vedlikeholdsavtale for det etablerte anlegget, samt å kunne supplere med utstyr der det mangler, eller at det etablerte anlegget skal utvides. KIDs adgangskontrollanlegg består av: System: Integra W7, Antall C.noder = 29, Antall S.noder = 328, Kortlesere = 337. Det skal også kunne leveres utstyr til å supplere og utvide eksisterende og nye anlegg med fullt kompatibelt utstyr, uten at det må byttes hovedkomponenter i det etablerte anlegget fra 2017. Med kompatibelt menes at samme kortteknologi må kunne benyttes på nytt og gammelt anlegg, og at styring, overvåkning og programmering må kunne skje fra samme plattform og software.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 2019-KID-005 Rammeavtale - anskaffelse og service på adgangskontrollanlegg for Kultur- og idrettsbygg Oslo KF
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 22457000 Adgangskort
- 31351000 Elektriske ledere for adgangskontrollsystemer
- 31700000 Elektroniske, elektromekaniske og elektrotekniske artikler
- 44221310 Adgangsporter
- 45000000 Bygge- og anleggsvirksomhet
- 51000000 Installasjonstjenester (bortsett fra programvare)
- 51100000 Installasjon av elektrisk og mekanisk utstyr
- 51900000 Installasjon av veiledning og kontroll system
- 71700000 Overvåkning og kontroll
- Estimert verdi
- 10 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Skatteattest: Oppdragsgiver vil kreve at valgte leverandør leverer skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Ved bygge- og anleggskontrakter skal leverandøren tilsvarende kreve skatteattest fra alle underleverandører ved inngåelse av kontrakter i tilknytning til oppdraget, som overstiger en verdi på 500 000 kroner ekskl. mva Firmaattest: Krav: • Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget. Oppdragsgiver vil under dette punktet vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering ikke eldre enn 6 måneder. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering fra godkjent kredittvurderingsinstitusjon og Regnskap for siste år
Krav: Erfaring fra tilsvarende prosjekter. Dokumentasjonskrav: Dokumentere 3-5 leveranser siste 3 år som inkluderer omfang, pris, kunde og tidspunkt