Anbudsoversikt for 20190021 Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort Rammeavtale Fysisk sikkerhet, v…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Sikkerhetstjenester - Bygg og anlegg
Formål Skatteetaten ønsker en leverandør for levering av sikkerhet og sikkerhetstjenester til våre lokaler på landsbasis. Avtalen er delt i tre deler, vekter og resepsjonstjenester, ID-kort/tjenestebevis samt fysisk sikkerhet. For å dekke alle tre delene tillates det bruk av underleverandører, maksimalt 2 ledd. Standard løsningSkatteetaten har i dag standardisert løsning på besøksregistreringssystem, alarmsystemer, adgangskontrollsystemer og overvåkning. For besøksregistreringssystemet er OnVisit og valgte Software leverandør Adaptive AS, på de øvrige er Lenel Onguard valgt som software i standarden. Etaten har ikke rullet ut standard løsning på alle lokasjoner. Valgte leverandør må kunne overta eksisterende anlegg og i egen regi eller ved bruk av underleverandør forplikte seg til å yte service (drifte) samtlige anlegg. Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i behovsspesifikasjonene i vedlegg 2a, b og c.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 20190021 Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort
- Kategori (CPV)