Innlandet Fylkeskommune
Dynamisk innkjøpsordning - Konsulenttjenester innen Utviklingsoppgaver
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen utviklingsoppgaver for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Bedriftsrådgivning
Innlandet fylkeskommune inviterer til konkurranse for anskaffelse av et FDVU - system med hovedvekt på drift og vedlikehold, internkontroll, muligheter for leiekontrakter og grunndata. I tillegg er prosjektregnskap en opsjon i anskaffelsen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen utviklingsoppgaver for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK.
Innlandet fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for plan- og prosjekteringstjenester innen samferdsel, med en maksimal totalverdi på 90 millioner kroner over 6 år. Tjenestene omfatter arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester. Leverandører som ønsker å delta må være lovlig etablerte foretak med tilfredsstillende økonomisk og finansiell stilling.
Innlandet fylkeskommune planlegger anskaffelsen av en sky-basert ERP-løsning for å effektivisere og forbedre administrative prosesser innen HR/Lønn, Økonomi og Innkjøp. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog for å gi innspill til anskaffelsen, og mer informasjon om påmelding og gjennomføring finnes i de vedlagte dokumentene.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et internt digitalt system for innsyn i 3D-modeller for å forbedre datakvaliteten og effektiviteten i prosjekter. Leverandører oppfordres til å gi innspill til denne fremtidige anskaffelsen, som vil sikre bedre samhandling og tilgjengelighet av informasjon mellom brukere av 3D-modellene til fylkeskommunens eiendommer.
Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) trenger et leieforvaltningssystem for effektiv og sikker forvaltning av leieavtaler, budsjett og mva-oppfølging, med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Systemet skal støtte både intern og ekstern utleie, sikre dokumentasjon og arkivering, samt legge til rette for samhandling og effektivisering, og må oppfylle lovkrav til dokumentasjon av arealbruk for merverdiavgift. Tildelingskriteriene er vektet med 40% for kvalitet, 30% for pris, og 30% for miljø. Leverandøren må være registrert i et relevant foretaksregister.