Innlandet Fylkeskommune
Dynamisk innkjøpsordning - Konsulenttjenester innen Utviklingsoppgaver
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen utviklingsoppgaver for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Innlandet fylkeskommune har til intensjon å anskaffe rammeavtale som skal dekke et veldig varierende behov for kjøp av verktøy og div. materiell til ulike utdanningsprogram i Innlandet fylkeskommune. Vi tilbyr bla. utdanning innen teknologi og industrifag og bygg og anleggsteknikk ved 21 studiesteder i Innlandet fylkeskommune. Avtalen gjelder for alle videregående skoler, men også for andre enheter i fylkeskommunen som har behov for å kjøpe denne type utstyr.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulenttjenester innen utviklingsoppgaver for å levere tjenester over 48 måneder til en verdi av 4 000 000 NOK.
Innlandet Fylkeskommune trenger konsulent- og rådgivningstjenester for å levere samferdselsprosjekter i Innlandet til en verdi av 220 millioner kroner. Det skal leveres tjenester som plantjenester, forprosjekter, inspeksjonsarbeider, grunnerverv, landmålingstjenester, miljøplan, grunnundersøkelser og geologiske undersøkelser, prosjektering og byggherreoppdrag.
Innlandet fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for plan- og prosjekteringstjenester innen samferdsel, med en maksimal totalverdi på 90 millioner kroner over 6 år. Tjenestene omfatter arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester. Leverandører som ønsker å delta må være lovlig etablerte foretak med tilfredsstillende økonomisk og finansiell stilling.
Innlandet fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for posisjoneringsutstyr med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner over 6 år. Anskaffelsen omfatter instrumenter til landmåling, og leverandører som ønsker å delta må kvalifisere seg for ordningen. Kvalifikasjonskravene inkluderer at leverandøren skal være et lovlig etablert foretak med tilfredsstillende økonomisk og finansiell stilling. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Alver Kommune trenger levering av byggevarer, festemidler og trelast gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 13 millioner kroner. Leveransene skal benyttes til ombygging, service, reparasjon og vedlikehold av kommunens eiendommer, inkludert barnehager, skoler, idrettsbygg, sykehjem, kommunale boliger og administrasjonsbygg i Vestland. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til firmaattest. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.