Anbudsoversikt for 20210020 Rammeavtale kredittkort
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bank- og finansformidlingstjenester
Formål Skatteetatens ansatte har behov for kredittkort i tjenestesammenheng, vurderes etter følgende korttyper og kriterier: InnkjøpskortEnkelte ansatte i Skatteetaten har behov for å bestille varer/tjenester via nett i tjenestesammenheng. Dette behovet oppstår i de tilfeller hvor dette er eneste bestillings-/påmeldings-/betalingsmulighet - f.eks. ved kjøp av lisenser eller påmelding på kurs. Det vil være et svært begrenset antall ansatte som har et slik tjenstlig behov. Kredittkort med firmaansvarAnsatte i Skatteetaten som reiser ifm arbeid tilbys kredittkort for å slippe å legge ut for reiseutgifter med sin private økonomi. Kredittkortet skal benyttes for reiseutlegg i forbindelse med tjenestereiser og andre tjenestemessige utlegg. Alle ansatte i Skatteetaten skal ha mulighet for å søke om et slik kort. ReisekontoEtaten har en reisekonto som det er behov for å videreføre. For ytterligere beskrivelse av anskaffelsen vises det til kravspesifikasjonen i vedlegg 2
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 20210020 Rammeavtale kredittkort
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 100 000,00 kr