Anbudsoversikt for 20210021 Rammeavtale konsulenttjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler om kjøp av konsulenttjenester innen IT. Avtalene skal sikre at Skatteetaten får tilgang på kapasitet og kompetanse til utviklingsoppgaver til lokasjonene i Oslo, Grimstad og Mo i Rana. Anskaffelsen omfatter 14 delområder. Oversikten nedenfor viser delområdene og hvor mange leverandører det ønskes å inngå avtale med, forutsatt at det er tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører og egnede tilbud. 1. Ledelse og rådgivning: 8-9 2. Systemutvikling: 6-7 3. Oracle datavarehus: 3-5 4. Informasjon og analyse: 8-9 5. IT-arkitektur: 5 6. Testutvikling og -ledelse: 7-8 7. Infrastruktur og drift: 6 8. Sikkerhet og sikkerhetsløsninger: 3 9. Brukskvalitet: 4-6 10. E-læring: 3 11. Ekstern QA og leveranseoppfølging: 3-5 12. Systemutvikling Java: 6-10 13. Universell utforming: 3-5 14. Robotisert og digital prosessautomasjon: 5-7 Innhold og krav til delområdene er beskrevet i SSA-R Bilag 1.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 20210021 Rammeavtale konsulenttjenester
- Estimert verdi
- 4 000 000 000,00 kr
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Tildelingskriterium 3
- Kvalifikasjonskrav 1
Kvalitet (Kompetanse, kapasitet, rutiner)
Kvalitet (kompetanse, kapasitet, rutiner)
Leverandøren må ha oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon-attest for betalt skatt og avgift. Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet - Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Det kreves en kredittrating som minimum "kredittverdig" eller tilsvarende rating. Det kreves positiv egenkapitalandel. Dokumentasjon-kredittvurdering fra godkjent kredittinstitusjon.