Moss Kommune
Industrimaskiner og storhusholdningsapparater - Dynamisk innkjøpsordning
Moss Kommune trenger industrimaskiner og storhusholdningsapparater til kommunens virksomheter som helseinstitusjoner, storkjøkken, skoler og barnehager.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Husholdningsapparater og elektronikk
Øvre Eiker Kommune har inngått avtale med Elkjøp Norge AS for levering av Hvitevarer og småhusholdning. Anbudets vekting var 100% på kostnad.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder levering av Hvitevarer og småhusholdning, rammeavtale. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 8.000.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi ,inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 38.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
se konkurransegrunnlag
Moss Kommune trenger industrimaskiner og storhusholdningsapparater til kommunens virksomheter som helseinstitusjoner, storkjøkken, skoler og barnehager.
Sykehusinnkjøp Hf trenger storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge.
Ålesund Kommune trenger leie av kaffemaskiner og vanndispensere, inkludert kjøp av kaffe, kakao, andre ingredienser og forbruksvarer, samt levering av CO2-patroner, for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 12,5 millioner kroner. Leveransen skal sikre stabil drift over tid og omfatter både kaffemaskiner og vanndispensere som filtrerer og kjøler vann (med og uten kullsyre). Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), miljø (30%) og pris (30%). Det kreves at leverandør eller ansatte har erfaring fra minst to tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, der hvert oppdrag har en verdi på minimum 1 million kroner ekskl. mva. og omfatter total leveranse av kaffemaskiner og vanndispensere til leie, inkludert serviceavtaler og leveranse av ingredienser og forbruksvarer. Dokumentasjon skal være en kort beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, inkludert kontraktens verdi, leveringshyppighet, antall leveringspunkter, navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold, begrenset til maks 2 A4-sider.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Sør-Aurdal Kommune trenger renholds-, papir- og plastprodukter for en rammeavtale over 4 år til Valdreskommunene Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre, Vang og Etnedal, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Produktene skal leveres i Innlandet, og anskaffelsen fokuserer på pris (30%), produktkvalitet (30%), klima- og miljøhensyn (30%), leverandørservice (5%), og bestillings-/leveringsløsning (5%). Kvalifikasjonskrav og detaljer om tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.