Anbudsoversikt for 2023/8950 Rammeavtale - Brøytekontrakter for Alver kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Alver Kommune trenger snørydding og brøyting for å levere vinterdrift av veier i Alver kommune over 3 år til en verdi av 80 millioner NOK. Det skal leveres vinterdrift for fire roder, delt i to delkontrakter, hvor hver delkontrakt inneholder to roder. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre oppdraget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
2023/8950 Rammeavtale - Brøytekontrakter for Alver kommune
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
80 000 000,00 kr
Varighet
60 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Skatteattest
Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: • Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. regnet fra tilbudsfristens utløp. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Tilbyders økonomiske og finansielle kapasitet
Foretaket skal har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre oppdraget. Ved vurderingen av hva som anses som tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet for det enkelte oppdrag vil det bli lagt vekt på oppdragets verdi, ytelser, risiko og varighet. Alle innleverte og eventuelt innhentede opplysninger vil danne grunnlag for en helhetsvurdering av om kvalifikasjonskravet er oppfylt. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjonskrav for norske foretak: Oppdragsgiver vil selv sjekke foretakets økonomiske situasjon fra DFØ’s eBevis og Proff Forvalt (https://forvalt.no/). (foretak som har levert regnskap til Brønnøysundregistrene er registrert gjennom Proff Forvalt) Dokumentasjonskrav utenlandske foretak: Foretakets to siste revisorgodkjente årsregnskap. Dersom informasjon i kilder ovenfor ikke er korrekt eller det er nødvendig med supplerende informasjon for å belyse foretakets økonomiske og finansielle situasjon, kan dette leveres. Dersom ett foretak støtter seg på kapasiteten til andre virksomheter for å oppfylle kravene til økonomisk og finansiell kapasitet, krever oppdragsgiver at de er solidarisk ansvarlig for utførelsen av kontrakten. Dersom leverandøren ikke kan fremlegge ovennevnte dokumentasjonen, eller ønsker å dokumentere at denne gir et misvisende bilde av hans økonomiske situasjon, skal han godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling ved hjelp av ethvert annet dokument som har relevans til foretakets regnskapstall/økonomi. Leverandøren skal særlig begrunne hvorfor den etterspurte dokumentasjonen eventuelt ikke kan leveres eller gir et misvisende bilde. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak
Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Foretaket skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Med relevante oppdrag menes oppdrag som total- eller samspillsentreprenør av samme kompleksitet/vanskelighetsgrad/type og omfang/størrelse. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 8 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell hen råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner