Anbudsoversikt for 2023/8982 Rammeavtale for maler- og gulvleggingsarbeider

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Malearbeid

Alver kommune trenger malings- og gulvleggingstjenester for vedlikehold og rehabilitering av kommunens bygninger gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Avtalen inkluderer både tjenester og materialer, og dekker større jobber både innvendig og utvendig, mens mindre oppdrag håndteres av kommunens egne malere. Arbeidet vil hovedsakelig bestilles av Teknisk drift, eiendomsavdelingen, men kan også benyttes av andre enheter i kommunen. Rammeavtalen vil inngås med inntil 3 leverandører, og oppdragene vil bli fordelt i henhold til konkurransebestemmelsene. Anskaffelsen følger lov om offentlige anskaffelser og vil bli tildelt etter en åpen tilbudskonkurranse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
2023/8982 Rammeavtale for maler- og gulvleggingsarbeider
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Henriette Dale Bråthen
Kontakt telefon
+47 97 96 91 73
Adresse
Kvernhusmyrane 41, 5914 ISDALSTØ
Lokasjon
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Alver kommune har behov for malings- og gulvleggingstjenester til vedlikehold og rehabilitering av oppdragsgivers bygninger. I tillegg til materialer som går med i tjenesteytingen, omfatter avtalen tilgang på kjøp av malings- og gulvprodukter til eget bruk. Denne rammeavtalen skal i all hovedsak omfatte større jobber både innvendig og utvendig, da Alver kommune har egne malere som utfører mindre maleoppdrag.
Arbeidet vil i det vesentlige bestilles av Teknisk drift, eiendomsavdelingen, men også andre enheter i kommunen vil kunne benytte avtalen. Det vil inngås rammeavtale med inntil 3 leverandører. Fordelingen av oppdrag under rammeavtalen er beskrevet i punkt 7 av konkurransebestemmelsene.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974. del I og del II. Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren åpen tilbudskonkurranse jfr. FOA § 8-3. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurdere det som hensiktsmessig. Utvelgelsen vil i så fall bli gjort etter en vurdering av tildelingskriteriene. Det presiseres at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    10. des. 2024, 09:30

  2. Frist for spørsmål

    10. jan. 2025, 15:00

  3. Frist for innlevering

    17. jan. 2025, 11:00

  4. Åpningsdato

    17. jan. 2025, 11:30

  5. Vedståelsesfrist

    17. apr. 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner