Halden Kommune
Formingsmateriell og leker
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Bodø kommune med samarbeidende kommuner har avlyst konkurransen om en rammeavtale for levering av formingsmateriell og leker til skoler, inkludert SFO, og barnehager i Nordland. Anskaffelsen skulle dekke et bredt spekter av produkter som formingsmateriell, leker, og aktivitetsutstyr. Konkurransen ble gjennomført som en åpen anbudskonkurranse i henhold til lov om offentlige anskaffelser, men ble avlyst av andre årsaker.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProBodø kommune med samarbeidende kommuner (heretter Bodø) har behov for å anskaffe en rammeavtale om kjøp av formingsmateriell og leker, primært for skoler, inkludert Skolefritidsordningen (heretter “SFO”) og barnehager. Ny rammeavtale skal dekke produktområder og -kategorier som bl.a.Formingsmateriell Skrive- tegne- og malesaker Isopor og vattprodukter Lerret og klistremerker Modelleire og sand Perler, smykker og tilbehør Papp, papir og kartong Lim og tape Sakser og blyantspissere Garn, tekstil og tilbehør Diverse formingsmateriell Leker og aktivitet Aktivitet og læring Leker Bygging Spill LekemiljøFor ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold, se kontrakten inklusive kravspesifikasjon (jf. del 2 i konkurransegrunnlagets pkt. 2.2).Hovedtrekkene i prosedyrenDenne anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (FOA).Anskaffelsen gjennomføres som en åpen anbudskonkurranse i henhold til FOA del I og III. Denne prosedyren gir alle interesserte leverandører mulighet til å levere tilbud i konkurransen
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Leverandøren skal levere følgende: Utfylt Bilag 5 Vedlegg 1 - Prisskjema
Beskrivelse
Leverandøren skal levere følgende: Utfylt Bilag 1 Vedlegg 1 – Kundens kravspesifikasjon og Leverandørens løsningsbeskrivelse (Krav nr. 11, 32, 38, 40, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 50, 52, 55)
Beskrivelse
Leverandøren skal levere følgende: Utfylt Bilag 1 Vedlegg 1 – Kundens kravspesifikasjon og Leverandørens løsningsbeskrivelse (Krav nr. 66 og 67)
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.
Bodø Kommune trenger medisinsk forbruksmateriell for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 180 millioner kroner. Avtalen omfatter produkter som inkontinensprodukter, hansker, desinfeksjon, sårbehandling- og bandasjeutstyr, personlig hygiene og pleie, ernæring og kanyler/suturer/infusjon, samt sykepleierfaglig rådgivningstjeneste og opplæring/kursvirksomhet. Tjenestene skal leveres i Nordland. Tilbud vil bli evaluert basert på pris (70%) og kvalitet - klima og miljø (30%).
Bodø kommune trenger vertskapstjenester for leirskole for 7. trinn, med en parallell rammeavtale med inntil tre leverandører over 4 år, og en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Tjenestene skal omfatte kost, losji og vertskap for anslagsvis 600 elever årlig, med et høyere volum i starten. Formålet er å sikre kapasitet for flere elevgrupper samtidig og redusere sårbarhet. Tjenestene skal leveres i Nordland.
Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.