Anbudsoversikt for 231930 - Øvre Holmegate: gågate

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Stavanger Kommune trenger oppgradering av de to vestre kvartalene av Øvre Holmegate til gågate med belegningsstein, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Arbeidet inkluderer kabelarbeider, belysningsinstallasjoner, og utskifting av ca. 150 løpemeter med vegdekke samt sandfangere. Prosjektet skal gjennomføres i Rogaland. Det kreves erfaring som entreprenør fra minst 3 tilsvarende oppdrag, samt dokumentert meget god gjennomføringsevne. Nøkkelpersonell må ha spesifikk kompetanse og erfaring; anleggsleder skal ha 5 års erfaring, og formann 3 års erfaring fra tilsvarende anlegg. Leverandøren må ha et kvalitetssikringssystem for etisk handel og kunne dokumentere dette. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
231930 - Øvre Holmegate: gågate
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonsbevis: Som dokumentasjon vil Oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian. Leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala. Leverandøren forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av Leverandørens økonomiske forhold. Hvis Leverandøren er kjent med at kravet til økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten ikke kan imøtekommes gjennom kredittvurdering som angitt ovenfor, skal Leverandøren fremlegge annen dokumentasjon som bekrefter/ forklarer at den økonomiske evnen er tilfredsstillende til å gjennomføre kontrakten. Hvis Oppdragsgivers kredittopplysninger om det enkelte foretak ikke inneholder en kredittvurdering, eller leverandøren av andre grunner ikke innfrir kravet til kredittvurdering kan Oppdragsgiver søke å få dekket sitt dokumentasjonsbehov på annen måte, enten ved å vurdere om den økonomiske evnen er tilfredsstillende ut fra de andre opplysninger som måtte foreligge i løsningen fra Experian eller gjennom innhenting av annen dokumentasjon. Ved fusjoner/oppkjøp/nyetablering kan leverandøren bli vurdert særskilt.
Kvalifikasjonskrav 2
Bare for bygg- og anleggsarbeider:
Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Det kreves erfaring som entreprenør fra minst 3 tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes oppdrag med samme kompleksitet, art, og omfang som forespurt i denne konkurranse. Det vil si med gater i tette bystrøk, grensesnitt mot private eiendommer/beboere/aktører, nærliggende VA- og strømførende infrastruktur, trafikkavvikling og med kontraktsverdi i samme størrelsesorden. Det kreves dokumentert meget god gjennomføringsevne. Kvalifikasjonskravet relaterer seg til tilbyderforetaket som sådan, ikke til enkeltpersoners erfaring. Alle momenter trenger ikke å være utført i samme leveranse. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren må kunne fremlegge en liste på de 3 nevnte oppdragene fra de siste 5 år som oppfyller kravene ovenfor. Listen må minimum inneholde: • Kort beskrivelse av prosjektet • Sted • Areal • Tidspunkt for utførelse • Kontraktsverdi • Navn på oppdragsgiver med kontaktperson og kontaktopplysninger. Ved fusjoner/oppkjøp/nyetablering kan leverandøren bli vurdert særskilt. Referanser vil kunne bli kontaktet for å få bekreftet de opplysningene som er oppgitt.
Kvalifikasjonskrav 3
Styring og sporing av leveransekjeden
Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem som skal sikre at tilbyder er egnet til å oppfylle de etiske kontraktsvilkår som gjelder for denne avtalen. Dette innebærer at tilbyder skal ha metoder for kvalitetssikring som beskriver hvordan selskapet arbeider for å etterleve krav til etisk handel i virksomheten og i leverandørkjeden. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren må på forespørsel kunne fremlegge utfylt svarskjema for delkrav med tilhørende dokumentasjon knyttet til følgende forhold: 1. System for sporbarhet i leverandørkjeden 2. Risikoanalyse av utvalgte produkter 3. Formidling av og system for oppfølging av Code of Conduct i leverandørkjeden. En beskrivelse av hvert enkelt delkrav og krav til dokumentasjon foreligger i eget vedlegg: "Delkrav og svarskjema for etisk handel". MERK: Tilbyder skal dokumentere og fylle ut skjema i henhold til spesifikasjonene i vedlegget. En veileder om hvordan man kan jobbe systematisk med etisk handel foreligger på Initiativ for etisk handel (IEH) sine nettsider på www.etiskhandel.no/veileder/.
Kvalifikasjonskrav 4
Utdanning og faglige kvalifikasjoner
Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbudt nøkkelpersonell skal ha god kompetanse for gjennomføring av entrepriser for arbeider med steindekke i sentrumskjerne med nærliggende infrastruktur. Leverandøren skal fremlegge en oversikt over nøkkelpersonell; Anleggsleder og formann. Med anleggsleder menes den som skal ha det overordnede ansvar for entreprenørens leveranse overfor Stavanger kommune, og som skal være entreprenørens representant i kontraktsforholdet. Anleggsleder skal kunne dokumentere 5 års erfaring som anleggsleder fra tilsvarende anlegg. Med formann menes den som skal ha det overordnede ansvar for den daglige driften av anlegget. Formann skal kunne dokumentere 3 års erfaring fra tilsvarende anlegg. Tilbyder skal fremlegge CVer for nøkkelpersonene. Det skal kun tilbys én konkret person i hver av rollene for anleggsleder og formann. CVene kan ha vedlegg, og det bes særlig redegjort for relevante prosjekter hvor de tilbudte nøkkelpersoner har hatt tilsvarende roller, og som følgelig er egnet til å identifisere kompetanse av særlig betydning for oppdraget som her skal gjennomføres. CV skal inneholde: • Utdannelse • Relevant arbeidserfaring • Oversikt over tidligere utførte oppdrag med angivelse av prosjektnavn, oppdragsgiver, sted, areal, kontraktens størrelse og rolle i prosjektet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner