Anbudsoversikt for (25034) Sjøledning, entreprise

Brief

Anleggs- og veibygging

Asker Kommune trenger levering av sjøledning som en del av et bygge- og anleggsprosjekt, med en estimert totalverdi på 75 millioner kroner ekskludert mva. Konkurransen er en åpen anbudskonkurranse uten forhandlinger, og leverandører kan levere tilbud i henhold til lov om offentlige anskaffelser. Tildelingskriteriene er pris og kostnader (30%), løsningsforslag (20%), oppdragsspesifikk kompetanse (20%), og miljø (30%). Leverandøren må dokumentere oppdragsspesifikk kompetanse, og det er krav om attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. For nærmere informasjon henvises det til anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
(25034) Sjøledning, entreprise
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Karl Petter Kristiansen
Kontakt telefon
66 90 90 00
Adresse
Knud Askers vei 25, 1383 ASKER
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder levering av sjøledning. 
Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 75.000.000,- eks. mva . Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver.
Oppdragsgiver tar forbehold om at det vil foreligge godkjente søknader, bevilgninger m.v som muliggjør oppstart og gjennomføring av prosjektet. 
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr.975 (Forsyningsforskriften), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som TED - Åpen anbudskonkurranse etter forskriftens Del II.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt.
Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN- og TED- databasen.
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
30%
Tildelingskriterium 2
Løsningsforslag
20%
Tildelingskriterium 3
Oppdragsspesifikk kompetanse
20%
Tildelingskriterium 4
Miljø
30%
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forsyningsforskriftens §12-1(2) jfr. anskaffelsesforskriften § 17-1 har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    11. apr. 2025, 10:39

  2. Endring i konkurranse

    10. mai 2025, 10:45

  3. Frist for spørsmål

    3 døgn

    25. mai 2025, 22:00

  4. Frist for innlevering

    6. juni 2025, 10:00

  5. Åpningsdato

    6. juni 2025, 10:01

  6. Startdato for avtale

    16. juni 2025, 00:00

  7. Vedståelsesfrist

    5. sep. 2025, 10:00

  8. Sluttdato for avtale

    30. juni 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner