Anbudsoversikt for (25110) Programmering, systemering og integrasjonsutvikling, rammeavtale

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Asker Kommune trenger produktnøytral teknologirådgivning, løsningsarkitektur, techlead og utviklere for en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 7,5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 70 millioner kroner over hele avtaleperioden. Tjenestene skal leveres som en del av datatjenester, inkludert rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte. Tildelingskriteriene er pris (20%), løsningsforslag (10%), oppdragsspesifikk kompetanse (40%), og miljø (30%). Leverandøren må dokumentere oppdragsspesifikk kompetanse og ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
(25110) Programmering, systemering og integrasjonsutvikling, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Arne Hvidsten
Kontakt telefon
66 90 90 00
Adresse
Knud Askers vei 25, 1383 ASKER
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder rammeavtalen for levering av produktnøytral teknologirådgivning, løsningsarkitekt, techlead og utviklere.
Anskaffelsens verdi anslås til:  NOK 7.500.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 70.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som TED - Åpne anbudskonkurranse etter forskriftens Del I og III.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt.
Anskaffelsen er kunngjort  i DOFFIN- og TED- databasen.
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
20%
Tildelingskriterium 2
Løsningsforslag
10%
Tildelingskriterium 3
Oppdragsspesifikk kompetanse
40%
Tildelingskriterium 4
Miljø
30%
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    9. mai 2025, 11:41

  2. Frist for spørsmål

    17 døgn

    8. juni 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    20. juni 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    20. juni 2025, 10:01

  5. Startdato for avtale

    1. sep. 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    30. sep. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    31. aug. 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner