Anbudsoversikt for 37-BYM-2018 Rammeavtale for kartlegging og vurdering av naturverdier i Oslo
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Miljøovervåking og naturvitenskapelige tjenester
Formålet med anskaffelsen er å bedre det faglige grunnlaget for ivaretakelse av det biologiske mangfoldet i Oslo kommune. Dette gjennom ny kartlegging og revidering av eksisterende kartlegging/informasjon. Anskaffelsen skal også ivareta Bymiljøetatens behov for kartlegging i forbindelse med ulike utbyggingsprosjekter m.m.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 37-BYM-2018 Rammeavtale for kartlegging og vurdering av naturverdier i Oslo
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne levere de etterspurte tjenestene i avtaleperioden. Dokumentasjonskrav: - Virksomhetens årsregnskap for de siste tre årene med revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. - Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. - Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å selv innhente egne kredittvurderinger.
Krav: Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag som rammeavtalen omfatter. Dokumentasjonskrav: Leverandøren må vise til mellom minimum tre maksimum fem tilsvarende oppdrag som er utført i løpet av de siste tre år. Oversikten skal angi oppdragsgiver, arbeidenes art, omfang og verdi samt tid og sted for arbeidsutførelsen. Benytt malen i vedlegg 7.