Lørenskog Kommune
Løfteinnretninger
Lørenskog kommune trenger heisservice for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Oppdragsgiver har behov for å inngå en avtale for kjøp av 4-søylers elektrohydraulisk løftebukk, med kjørebaner og minimum 7 tonns løftekapasitet. Oppdragsgiver er usikker på anskaffelsens totale omfang, men estimerer at samlet kontraktsverdi vil kunne være i størrelsesorden kr. 160.000 ekskl. mva. til kr. 180.000 eks. mva. Dette er et estimat og skal ikke medføre noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver har behov for å inngå en avtale for kjøp av 4-søylers elektrohydraulisk løftebukk, med kjørebaner og minimum 7 tonns løftekapasitet. Oppdragsgiver er usikker på anskaffelsens totale omfang, men estimerer at samlet kontraktsverdi vil kunne være i størrelsesorden kr. 160.000 ekskl. mva. til kr. 180.000 eks. mva. Dette er et estimat og skal ikke medføre noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren.
Lørenskog kommune trenger heisservice for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner.
Givas Iks trenger sakkyndig kontroll og sertifisering av 5 løftebukker, rundt 300 kraner/taljer og annet løfteutstyr, samt mindre reparasjoner på inntil 5 000 kroner eks. mva. per tilfelle, levert i Innlandet.
Ivar Iks trenger en elektrisk truck med løfteevne inntil 3 tonn og to elektriske sorteringsmaskiner på henholdsvis ca. 25 tonn og 20 tonn til sitt ettersorteringsanlegg, samt en truck med løfteevne inntil 2,5 tonn til sitt vannbehandlingsanlegg på Langevatn, begge lokalisert i Rogaland. Anskaffelsen inkluderer også service- og reparasjonsavtaler for maskinene/utstyret, med en maksimal totalverdi på 11 millioner kroner.
Drammensregionens Brannvesen Iks trenger en brannlift, et spesialkjøretøy for brann- og redningstjeneste, med en estimert verdi mellom 20 millioner og 30 millioner kroner. Tildelingskriteriene er priser og kostnader (15%), service og leveringstid (15%), og produktkvalitet og brukervennlighet (70%).
Sandnes kommune trenger nye nettsider og publiseringsløsning, inkludert drift, vedlikehold og mulighet for videreutvikling, for sandnes.kommune.no. Avtalen har en estimert totalverdi på mellom 1,8 millioner og 4 millioner kroner over 4 år, inkludert opsjoner og eventuell videreutvikling. Løsningen skal bidra til å gjøre Sandnes kommune til en effektiv og attraktiv arbeidsplass, samt tilby innbyggerne god og tilrettelagt informasjon og brukervennlige selvbetjeningsløsninger på nett.