Anbudsoversikt for 52-BYM-2021 Rammeavtaler for kjøp av utendørsarmaturer

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til armaturer til bruk for utendørsbelysning for områdene Bymiljøetaten har forvaltningsansvaret for. Rammeavtalene gjelder for alle byens områder som forvaltes av Bymiljøetaten ved etablering av nye anlegg, oppgradering av eksisterende anlegg og utskifting pga. feil (drift). Dette inkluderer blant annet gater, torg og møteplasser, parker, grøntområder, idrettsanlegg og marka. Anskaffelsen skal sikre standardisering av utendørsarmaturer slik at utendørsbelysningen får et enhetlig preg og har de riktige egenskapene som trengs for å belyse ulike arealer. Standardiseringen skal forenkle prosesser tilknyttet prosjektering, godkjenning, innkjøp, installasjon samt forvaltning og drift av belysningsanlegg. Anskaffelsen er oppdelt i fem delkontrakter: • Delkontrakt I Standardarmaturer • Delkontrakt II Spesialarmaturer • Delkontrakt III Vinterbelysning • Delkontrakt IV Powerline-node • Delkontrakt V Trådløst styresystem

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
52-BYM-2021 Rammeavtaler for kjøp av utendørsarmaturer
Estimert verdi
171 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Gjelder for alle delkontraktene: Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Gjelder for alle delkontraktene: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å innhente en egen kredittvurdering fra godkjent kredittvurderingsinstitusjon og legge denne til grunn i vurderingen.
Kvalifikasjonskrav 3

Gjelder alle delkontraktene. Dokumentasjonskravene tilhører kravene som fremkommer under minimumskrav. Dokumentasjonskrav 1: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009. artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav 2: En beskrivelse av systemet for styring av leverandørkjeden, som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Dette omfatter kvalitetssikringstiltak som muliggjør systematisk oppfølgning av arbeidet med å ivareta grunnleggende menneskerettigheter, ILOs kjernekonvensjoner og folkerettens regler som er knyttet til leveransen i denne kontrakt, herunder relevante FN-vedtak som Norge er forpliktet av nedover i leverandørkjeden/ produksjonsprosessen. En beskrivelse av sporbarhetssystemene som leverandøren vil bruke til å utføre kontrakten. Beskrivelsen skal angi metoder og/eller systemer som muliggjør sporing av produksjonssteder og opprinnelsesland som er involvert i leverandørkjeden for varene i denne kontrakt. Dokumentasjonskrav 3:Leverandøren skal levere en oversikt over de viktigste tilsvarende vareleveransene leverandøren har utført i løpet av de siste fem årene, sammen med opplysninger om arbeidenes art, omfang og verdi samt tid og sted for arbeidsutførelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner