Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Avløpshåndtering

Oslo kommune ved Bymiljøetaten har inngått en rammeavtale med Stopp Tagging AS for fjerning av tagging, plakater og klistremerker fra kommunale eiendommer/installasjoner samt private, statlige og andre kommunale gårdeieres fasader i Oslo. Avtalen har en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Konkurransen vektla pris (40%), oppdragsforståelse (30%) og klima- og miljøhensyn (30%) som evalueringskriterier, og det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Stopp Tagging AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
50 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 50 000 000 kr

Om anbudet

    Oslo kommune ved Bymiljøetaten (BYM), Vann- og avløpsetaten (VAV) og Eiendoms- og byfornyelsesetaten (EBY) - heretter kalt Oppdragsgiver – inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med rammeavtale for fjerning av tagging. Det skal fjernes tagging, plakater og klistremerker fra Oppdragsgivers eiendommer/installasjoner. I tillegg skal det fjernes tagging, plakater og klistremerker fra private, statlige og andre kommunale gårdeieres fasader etter en egen abonnementsordning.

    Kontakt navn
    Ingrid Nøkland
    Kontakt telefon
    +47 23482030
    Adresse
    Karvesvingen 3, 0579 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 mnd., og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering om oppdragsgiver finner det nødvendig

    Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

    *Med tilsvarende oppdrag menes herunder fjerning på eldre bygg, elektroinstallasjoner, mm. Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av hvem som var oppdragsgiver, navn på kontaktperson, oppdragets art, tidspunkt og sted for arbeidsutførelsen.

    En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene.

    En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015.

    *Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Samlet evalueringspris. Dokumentasjonskrav: Ferdig utfylt Bilag 3 Prisskjema.

    Beskrivelse

    Oppdragsforståelse. Dokumentasjonskrav: Oppdragsforståelse skal dokumenteres i Bilag 2 Leverandørs besvarelse.

    Beskrivelse

    Redegjørelse for klima- og miljøtiltak. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for klima- og miljøtiltak skal dokumenteres i Bilag 2 Leverandørs besvarelse.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner