Anbudsoversikt for Åpen anbudskonkurranse - inngåelse av rammeavtale for kjøp av konsulenttjenester knyttet til reda…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Direktoratet for økonomistyring (DFØ) gjennomfører en åpen anbudskonkurranse for å inngå rammeavtale med én leverandør som skal dekke vårt behov for kjøp av konsulenttjenester til vedlikehold, utvikling og rådgivning knyttet til våre redaksjonelle nettsteder (primært dfo.no og vårt intranett), i tillegg til bistand til design og utvikling av frontend-lag til andre aktuelle tjenester og systemer for DFØ. Avtalens hovedfokus skal være bistand til teknisk vedlikehold og utvikling, men vi ønsker også mulighet til å kunne bestille bistand til videreutvikling av design på nettsidene, redaksjonell rådgivning og brukertesting. Avtalens varighet vil være på inntil fire år.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Åpen anbudskonkurranse - inngåelse av rammeavtale for kjøp av konsulenttjenester knyttet til redaksjonelle nettsider for Direktoratet for økonomistyring
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Vi krever at gyldige skatteattester blir lagt ved tilbudet. DFØ vil vurdere eventuelle restanser knyttet til innbetaling av skatt. Krav til dokumentasjon: Skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt skal legges ved som bekreftelse på at forfalte skatter og avgifter er betalt. Attestene skal være utstedt av skatteoppkrever på tilbyders forretningssted og av skattekontoret i vedkommende firmas hjemstedsfylke. Tilbydere med forretningsadresse utenfor Norge skal framlegge attester som bekrefter at tilbyderen har ordnede skatte- og avgiftsforhold i sitt hjemland. Attestene skal ikke være eldre enn seks måneder, regnet fra tilbudsfristens utløp. Vi krever at tilbyderen er et lovlig etablert foretak. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal legge ved en beskrivelse av tilbyders organisasjon, selskapsform, eierstruktur og virksomhetsområde. Firmaattest skal legges ved. Tilbydere skal sørge for at ansatte i egen virksomhet, og andre som medvirker til å oppfylle kontrakten, ikke har dårligere lønns- og arbeidsforhold enn det som følger av tariffavtaler, regulativ eller det som er normalt for vedkommende yrke. Dette gjelder bare for ansatte som direkte medvirker til oppfyllelse av kontrakten. Ledelsen for virksomheten er ansvarlig for at denne regelen etterleves. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere ved en egenerklæring at lønns- og arbeidsvilkår, for de som medvirker til oppfyllelse av kontrakten, ikke er i strid med tariffavtaler, regulativ eller det som er normalt for vedkommende yrke.
Vi krever tilfredsstillende økonomi for å gjennomføre oppdraget. Vi ber derfor om en kredittvurderingen skal inneholde kredittrating, delbedømmelse og historisk rating. Kredittvurderingen skal utføres av offentlig godkjent kredittinstitusjon. Kredittvurderingen skal ikke være dårligere enn A (kredittverdig) eller tilsvarende dersom annen rating benyttes (tallbedømmelse). Tilbud med lavere rating enn A eller tilsvarende (dvs ikke kredittverdig eller kredittverdig med sikkerhetsstillelse) vil ikke bli vurdert. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal fremlegge kredittvurdering fra godkjent kredittinstitusjon. Kredittvurderingen skal basere seg på siste kjente regnskapstall (årsregnskap 2017/2016). Kredittrapporten skal ikke være eldre enn seks måneder fra tilbudsfristens utløp.