Anbudsoversikt for Åpen anbudskonkurranse - Rammeavtale bistand til implementering og adopsjon av samhandlingsplattf…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Direktoratet for økonomistyring (DFØ) gjennomfører en åpen anbudskonkurranse som består av to deler. Fase 1 skal gjennomføres i 2019 hvor Microsoft 365 skal implementeres og erstatte en del av dagens on-premises løsninger. Fase 2 skal gjennomføres i 2020. Fase 2 vil ta for seg innføring av en mer moderne samhandlingsløsning på tvers av DFØ. DFØ vil inngå en rammeavtale basert på SSA-R med en leverandør for å gjennomføre bistand til å gjennomføre de to fasene, samt eventuell annen bistand knyttet til for eksempel opplæringsbehov og løpende bistand i forbindelse med implementering av ny samhandlingsløsning.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Åpen anbudskonkurranse - Rammeavtale bistand til implementering og adopsjon av samhandlingsplattform Microsoft 365
- Tilleggskategorier (CPV)
- 72130000 Rådgivning vedrørende planleggingsarbeid av databehandlingsanlegg
- 72200000 Programmering av software og rådgivning
- 72211000 Programmering i forbindelse med systemer og brukerprogrammer
- 72212000 Programmering i forbindelse med applikasjonsprogrammer
- 72212200 Utviklingstjenester relatert til Nettverks, internett og intranett programvare
- 72212211 Utviklingstjenester relatert til Programvare for kommunikasjon mellom plattformer
- 72300000 Datatjenester
- 72310000 Databehandling
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Vi krever at tilbyderen er et lovlig etablert foretak. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal legge ved en beskrivelse av tilbyders organisasjon, selskapsform, eierstruktur og virksomhetsområde. Firmaattest skal legges ved.
DFØ vil vurdere eventuelle restanser knyttet til innbetaling av skatt. Krav til dokumentasjon: Skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt skal legges ved som bekreftelse på at forfalte skatter og avgifter er betalt. Attestene skal være utstedt av skatteoppkrever på tilbyders forretningssted og av skattekontoret i vedkommende firmas hjemstedsfylke. Tilbydere med forretningsadresse utenfor Norge skal framlegge attester som bekrefter at tilbyderen har ordnede skatte- og avgiftsforhold i sitt hjemland. Attestene skal ikke være eldre enn seks måneder, regnet fra tilbudsfristens utløp. Vi krever tilfredsstillende økonomi for å gjennomføre oppdraget. Vi ber derfor om en kredittvurderingen skal inneholde kredittrating, delbedømmelse og historisk rating. Kredittvurderingen skal utføres av offentlig godkjent kredittinstitusjon. Kredittvurderingen skal ikke være dårligere enn A (kredittverdig) eller tilsvarende dersom annen rating benyttes (tallbedømmelse). Tilbud med lavere rating enn A eller tilsvarende (dvs ikke kredittverdig eller kredittverdig med sikkerhetsstillelse) vil ikke bli vurdert. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal fremlegge kredittvurdering fra godkjent kredittinstitusjon. Kredittvurderingen skal basere seg på siste kjente regnskapstall (årsregnskap 2018). Kredittrapporten skal ikke være eldre enn seks måneder fra tilbudsfristens utløp.
Det er et krav at tilbyder har et godt og velfungerende kvalitetssikrings- og styringssystem. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal beskrive relevant styringssystem. Dersom tilbyder er sertifisert, skal dette dokumenteres med kopi av sertifikat utstedt av akkreditert sertifiseringsorgan eller tilsvarende.