Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Låsesmed- og sikkerhetstjenester

Råde kommune trenger teknisk kompetanse for å levere et felles adgangskontrollanlegg i Råde til en verdi av 8 millioner NOK. Anbudet omfatter installasjon og integrasjon av adgangskontroll, innbruddsalarm, lås og beslag samt ITV-systemer for økt sikkerhet og bedre administrasjon av kommunens bygg. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha gjennomført minst 3 relevante oppdrag de siste 3 årene med detaljert dokumentasjon på erfaringen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver er Råde kommunewww.rade.kommune.noHovedtrekkene i prosedyrenRåde kommune har til hensikt å anskaffe et felles adgangskontrollanlegg for sine bygg. Hovedhensikten er å kunne samordne adgangstillatelse for brukerne i flere bygg, via et felles administrasjons og overvåkingssystem. Målet er enklere administrasjon og høyere sikkerhet, bedre integrasjon mot innbruddsalarm og bedre funksjonalitet. Råde kommune skal inngå rammeavtale. Anskaffelsesmåten er valgt for å gi fleksibilitet for oppdragsgiver da anskaffelser vil skje over et lengre tidsrom etter hvert som bevilgninger blir gitt. Rammeavtale skal ha en varighet på 3 år med opsjon på årlig forlengelse 1+1+1 år. Det er i økonomiperioden 2024-27 satt av 3,1 millioner til formålet. Maksimalt uttak på avtalen er 8 millioner. Entreprenøren skal være Råde kommunes rådgiver og gjennomføringskoordinator for alle mottatte oppdrag. Entreprenøren skal foreslå andre og bedre løsninger/produkter dersom dette er det beste for kommunen. Etter at igangsetting av nytt bygg er varslet (avrop) og i god tid før installasjon av nytt anlegg påbegynnes, skal entreprenøren gjøre seg kjent med eksisterende anlegg. Entreprenør skal vurdere tilstand på eksisterende innbruddsalarm, lås og beslag, dør og dørmiljø samt kabling, og oversende en kortfattet redegjørelse for hva som anbefales utbyttet. Vurderingen sendes sammen med et kostnadsestimat for oppgraderingen.

    Kontakt navn
    Gjermund Rønholt
    Kontakt telefon
    69295000
    Adresse
    Skråtorpveien 2A, 1640 RÅDE

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandøren skal ha gjennomført minimum 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner