Anbudsoversikt for Analyse av virkninger av dagligvarekjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konku…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Regjeringen har understreket viktigheten av effektiv konkurranse i dagligvarebransjen. Et tema som har fått mye oppmerksomhet i debatten om konkurransesituasjonen i dagligvaremarkedet er vertikal integrasjon og kjedenes egne merkevarer (EMV). Virkninger av kjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat er omdiskutert. Det er derfor behov for å analysere virkninger av EMV og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer. Utredningen skal bestå av to delrapporter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Analyse av virkninger av dagligvarekjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer
Estimert verdi
750 000,00 kr
Varighet
8 måneder