Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Regjeringen har understreket viktigheten av effektiv konkurranse i dagligvarebransjen. Et tema som har fått mye oppmerksomhet i debatten om konkurransesituasjonen i dagligvaremarkedet er vertikal integrasjon og kjedenes egne merkevarer (EMV). Virkninger av kjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat er omdiskutert. Det er derfor behov for å analysere virkninger av EMV og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer. Utredningen skal bestå av to delrapporter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Regjeringen har understreket viktigheten av effektiv konkurranse i dagligvarebransjen. Et tema som har fått mye oppmerksomhet i debatten om konkurransesituasjonen i dagligvaremarkedet er vertikal integrasjon og kjedenes egne merkevarer (EMV). Virkninger av kjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat er omdiskutert. Det er derfor behov for å analysere virkninger av EMV og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer. Utredningen skal bestå av to delrapporter.

    Kontakt navn
    Turid Mette Nilsen
    Kontakt telefon
    +47 22249090
    Adresse
    Kongens gate 8, 0153 OSLO

Se hele utlysningen

Tittel
Analyse av virkninger av dagligvarekjedenes egne merkevarer og andre vertikale bindinger på konkurransen i verdikjeden for mat og dagligvarer
Tilleggskoder

Ingen tilleggskoder fra innkjøper …

Estimert verdi
750 000,00 kr
Varighet
8 måneder