Brief

Medisinsk og laboratorieutstyr

Sykehusinnkjøp Hf planlegger anskaffelsen av en ny automasjonsløsning til analysehall i Laboratorieklinikken ved Haukeland universitetssjukehus, samt to frittstående instrumenter til klinisk kjemi og immunkjemi og to frittstående hematologiinstrument til laboratoriet på Voss sjukehus. Leverandører inviteres til å gi tilbakemelding på deler av konkurransegrunnlaget, spesielt om krav er urimelige, uklare eller feil, og om alle elementer i løsningsforslaget lar seg plassere innenfor tilgjengelig areal. Kommentarer kan legges direkte inn i kravspesifikasjonene i kolonne G Tilbyders besvarelse, eller samles i et eget dokument.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er å anskaffe ny automasjonsløsning til analysehall i Laboratorieklinikken ved Haukeland universitetssjukehus, samt to frittstående instrumenter til klinisk kjemi og immunkjemi og to frittstående hematologiinstrument til laboratoriet på Voss sjukehus. Vi publiserer nå en høring hvor vi ønsker tilbakemeldinger på deler av konkurransegrunnlaget fra leverandørmarkedet i forkant av kunngjøring av konkurransen for Delområde 1 og Delområde 2. Vi ønsker å få tilbakemelding på om krav som stilles er urimelige, uklare eller inneholder feil, og om det generelt er andre forhold som er uklare eller urimelige i kravspesifikasjonen eller vedleggene. Vi ber leverandørene være særlig oppmerksomme på formuleringene av minstekrav, da manglende oppfyllelse av disse kan medføre avvisning. Vi ber om at leverandørene ser særskilt på kravet til løsningsforslag (Delområde 1 - Bilag 2 Kravspesifikasjon: krav M.4.4 i arkfane 4. Generelle krav) og hva som skal inngå av utstyr mm. i løsningsforslaget. Vi ber om en tilbakemelding på om alle elementer som skal inngå i løsningsforslaget lar seg plassere innenfor tilgjengelig areal. Eventuelle kommentarer til hvert krav kan legges direkte inn i de to kravspesifikasjonene (Bilag 2 - Kravspesifikasjon) i kolonne G Tilbyders besvarelse. Kommentarer til vedleggene og andre kommentarer kan gjerne samles i et eget dokument. Frist for tilbakemelding: 24.10.2025 kl. 12:00. Det gjøres oppmerksom på at det kan forekomme endringer i alle konkurranse dokumenter før konkurransen publiseres og at eventuelle spørsmål og innspill som hovedregel ikke vil bli besvart.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner