Anbudsoversikt for Anleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Beplanting og vedlikehold av grøntområder
Anskaffelsen gjelder anleggsgartnertjenester inkludert lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Berit Bystrøm
- Kontakt telefon
- +47 66819045
- Kontakt e-post
- berit.bystrom@oppegard.kommune.no
- Adresse
- ,
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 40 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Beskrivelse
- Anskaffelsen gjelder anleggsgartnertjenester inkludert lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
KRAV: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. DOKUMENTASJON: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. KRAV: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. DOKUMENTASJON: Skatteattest for merverdiavgift og skatt. Ikke eldre enn 6 mnd fra tilbudsfrist.
KRAV: Det kreves at leverandøren har kredittrating tilsvarende C1 (Moderat til høy risiko) fra Proff Forvalt (Eniro Norge) eller bedre. DOKUMENTASJON: Oppdragsgiver vil bruke Proff Forvalt (Eniro Norge) til å vurdere oppfyllelse av kravet. Dersom leverandøren velger å støtte seg på morselskap for å oppfylle kravet skal det vedlegges en morselskapsgaranti. Oppdragsgiver vil da bruke Proff Forvalt til å vurdere morselskapets kredittrating.
KRAV: Leverandøren skal ha god erfaring og gode referanser fra tilsvarende oppdrag, det vil si oppdrag av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad og omfang DOKUMENTASJON: Oversikt over relevante anleggsarbeid som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene. Det skal i tillegg leveres tre referanser på anleggsarbeid som inkluderer montering og installasjon av lekeplassutstyr for skole, barnehage eller offentlig lekeplass, som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene. Referansene skal inneholde opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på referansepersoner som kan kontaktes (organisasjon, stilling, navn, telefon, epost). Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å kontakte oppgitte referansepersoner.
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
14. sep. 2019, 10:00
Frist for å melde interesse
14. okt. 2019, 10:00
Åpningsdato
14. okt. 2019, 10:00
Frist for innlevering
14. okt. 2019, 10:00
Vedståelsesfrist
14. jan. 2020, 11:00