Sandefjord Kommune
Tankbil til Sandefjord - Brann og redning
Sandefjord kommune trenger en ny tankbil til Sandefjord brannstasjon. Kontrakten har en varighet på 10 måneder.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brann- og redningskjøretøy
DETTE ER EN ANDREGANGSUTLYSNING ÅBV har til hensikt å inngå avtale med en leverandør for levering av ny komplett brannbil under betegnelsen høyderedskap. Kjøretøyet skal bidra i å øke kapasitetene til ÅBV, og skal således fungere innen et stort spenn av geografiske, og ofte kystnære forhold. ÅBV er opptatt av høy kvalitet, lang varighet på produkter i operasjonsområdet, god support og samarbeid. Kjøretøy skal være formålstjenlig oppbygd, ha nødvendige sertifiseringer, og være trygg og intuitiv å betjene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProDETTE ER EN ANDREGANGSUTLYSNING ÅBV har til hensikt å inngå avtale med en leverandør for levering av ny komplett brannbil under betegnelsen høyderedskap. Kjøretøyet skal bidra i å øke kapasitetene til ÅBV, og skal således fungere innen et stort spenn av geografiske, og ofte kystnære forhold. ÅBV er opptatt av høy kvalitet, lang varighet på produkter i operasjonsområdet, god support og samarbeid. Kjøretøy skal være formålstjenlig oppbygd, ha nødvendige sertifiseringer, og være trygg og intuitiv å betjene.
Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene og leverandør skal ikke ha vesentlige restanser.
Det kreves at leverandør eller ansatte hos leverandør, har erfaring fra minst 2 tilsvarende oppdrag siste 3 år. Med tilsvarende oppdrag menes produksjon og levering av kjøretøy med tilsvarende egenskaper, tilsvarende størrelsesorden og kompleksitet til bruk innenfor brann- og redningstjeneste.
Sandefjord kommune trenger en ny tankbil til Sandefjord brannstasjon. Kontrakten har en varighet på 10 måneder.
Høyanger Kommune trenger en kombinert brannbil stasjonert i Lavik, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen er avhengig av politiske vedtak om finansiering og innvilgelse av tilskudd fra Statens Vegvesen, og konkrete tilbud fra leverandører må foreligge før søknaden kan ferdigstilles. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av kravspesifikasjonen.
Innlandet Fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Formålet med ordningen er å sikre fylkeskommunen tilgang til nødvendige motorkjøretøy etter behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest. Leverandører må være lovlig etablerte foretak med god økonomisk og finansiell stilling for å kunne delta i ordningen.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Ullensvang Kommune trenger en dynamisk innkjøpsordning for nye og brukte kjøretøy under 3,5 tonn, med fokus på nullutslippskjøretøy og lavest mulig driftskostnader. Dette initiativet er en del av en strategi for å gjøre bilflåten mer miljøvennlig, og det kan inkludere kjøretøy med fossilfritt drivstoff der det er mulig. I tilfeller hvor ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, kan det også etterspørres kjøretøy med fossilt drivstoff. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i konkurransegrunnlaget.