Anbudsoversikt for Anskaffelse av avvikssystem (kvalifiseringsfase)

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Programvare - Data og analyse

Den Norske Kirke har inngått en avtale med Pbl Mentor AS for levering av et digitalt avvikssystem som skal dekke alle virksomhetene innen HMS, sikkerhet, informasjonssikkerhet og personvern, samt avvik fra planlagt og normal drift. Løsningen inkluderer også tariffhåndbøker og håndbøker for de enkelte virksomhetene, med mulighet for kvalitetsstyring som en opsjon. Systemet skal støtte det systematiske arbeidet med kvalitet, forbedring, HMS og arbeidsmiljø i hele Den norske kirke, og leveransen skjer i Oslo. Avtalen har en total verdi på 3 millioner kroner. Konkurransen hadde tre deltakende leverandører, og det ble lagt vekt på teknisk og funksjonell løsning, nøkkelpersonells kompetanse, samt plan for levering og implementering.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Pbl Mentor AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
3 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av avvikssystem (kvalifiseringsfase)
Lokasjon
Tildelingskriterium 1
Pris
Leverandøren skal levere følgende: Utfylt Bilag 7 Vedlegg 1 Prisskjema. Prisene skal oppgis i NOK, ekskl. mva. Se Bilag 7 for nærmere informasjon.
Tildelingskriterium 2
Kvalitet på tilbudt løsning
Kvalitet på tilbudt løsning, herunder følgende punkter, angitt i prioritert rekkefølge 1. Teknisk og funksjonell løsning, herunder A) Leverandørens generelle beskrivelse av teknisk og funksjonell løsning, herunder brukervennlighet og fleksibilitet for sluttbruker og administrator. B) Leverandørens oppfyllelse og besvarelse av bør-krav i Bilag 1 og 2. 2. Nøkkelpersonells kompetanse og erfaring til å ivareta oppdraget. Som nøkkelpersonell regnes her kjerneteam på inntil 5 ressurser, inkludert prosjektleder og teknisk hovedressurs. Det vil ved evalueringen legges vekt på de enkelte teammedlemmers kompetanse og erfaring fra lignende oppdrag, samt teamets sammensetning for å dekke nødvendige fagområder for leveransen og tjenesten jf. Bilag 4 punkt I. 3. Plan for levering og implementering. Leverandørens plan for levering og implementering av løsningen frem til den er klar til bruk, plan for testing og godkjenning av tilbudt løsning, og plan for opplæring av oppdragsgiver. 4. SLA, Service, support Krav som er gjenstand for evalueringer angitt i bilag 5 -Tjenestenivå for Tilleggstjenestene med standardiserte.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner