Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhets- og helsetjenester

Stjørdal Kommune, sammen med Værnesregionen og tilsluttede kommuner, søker å anskaffe brukernært utstyr og pasientvarslingsanlegg gjennom en rammeavtale. Anskaffelsen er delt inn i to deler: del A for brukernært utstyr og del B for pasientvarsling, og skal støtte innbyggernes behov for et effektivt og sømløst tjenesteforløp. Hver kommune vil inngå separate, men likelydende kontrakter. Prosjektet er lokalisert i Trøndelag, Viken, Vestfold og Telemark, og hovedkategorien for anskaffelsen er alarmovervåkningstjenester. Det er krav til leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet, samt tekniske og faglige kvalifikasjoner, som spesifisert i anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Værnesregionen med tilsluttede kommuner skal anskaffe brukernært utstyr (del A) og pasientvarsling (del B). Teknologien som skal tas i bruk skal støtte innbyggers behov, og skal bidra til et godt, effektivt og sømløs tjenesteforløp i tjenestene. Oppdragsgiver benytter felles utlysing og har utarbeidet felles konkurransegrunnlag, og anskaffelsen administreres av Værnesregionen Innkjøp. Den enkelte kommune er selvstendige rettssubjekter og vil inngå egne (separate) likelydende kontrakter.

    Kontakt navn
    Kjetil Nyborg
    Kontakt telefon
    +4774833500
    Kontakt e-post
    Kjetil@varinn.no
    Adresse
    Kjøpmannsgata 9, 7500 STJØRDAL

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner