Anbudsoversikt for Anskaffelse av digitale trygghetsalarmer til Oppdal kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Helse- og sosial tjenesteyting
Hjemmetjenesten i Oppdal kommune drifter i dag sin egen sentral med analoge trygghetsalarmer. For å i vareta sikkerhet og fremtidige behov søker vi nå en ny løsning og overgang til digitale trygghetsalarmer. Vi ønsker å leie alarmer og tjeneste for mottak, enten ved responssenter eller ved at alarmer går til vakttelefon i hjemmesykepleien. Det er også ønskelig at løsningen er tilrettelagt for muligheter for digitale tilsyn.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av digitale trygghetsalarmer til Oppdal kommune
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 700 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder