Anbudsoversikt for Anskaffelse av fagsystem for gjennomføring av arbeidsprosesser i det forebyggende arbeidet

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Anskaffelsen gjelder kjøp av tilgang til et nytt fagsystem (SaaS) som skal dekke oppdragsgivers gjennomføring av arbeidsprosesser i det forebyggende arbeidet, miljørettet helsevern og skjenkekontroll. Dette gjennomføres i stor grad som forskjellige utgaver av tilsynsprosesser av forskjellige fagmiljøer. Noen prosesser har stor variasjon og lavt volum, mens andre (som for eksempel boligtilsyn med ca 80 000 objekter) har volum og standardisert gjennomføring. Dagens nåsituasjon, inkludert dagens løsning, kan lese om i konkurransegrunnlagets Vedlegg 6-11.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av fagsystem for gjennomføring av arbeidsprosesser i det forebyggende arbeidet
Estimert verdi
2 400 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1: Leverandør skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan. Dokumentasjonskrav 1: Norske firma: Attest for skatt og merverdiavgift, ikke eldre enn 6 måneder. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Utenlandske firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder. Krav 2: Leverandør skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav 2: - Norske selskaper: Firmaattest. - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå vurderingen «God Kredittverdighet», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 6 eller høyere på Experians skala. Dokumentasjonskrav: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kvalifikasjonskravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandør skal ha erfaring fra å ha levert den tilbudte løsningen til et brannvesen i Norge. Med levert menes minimum at implementering ferdigstilles innen Q1 2021. Dokumentasjonskrav: Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste 3 (tre) årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets innhold og verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner