Anbudsoversikt for Anskaffelse av FDVU-system

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Drift av bygg

Sandnes Eiendomsselskap KF, heretter SEKF, utlyser konkurranse for anskaffelse av et web basert system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens bygningsmasse (FDVU system). SEKF forvalter Sandnes Kommunes bygningsmasse bestående av formålsbygg, administrasjonsbygg, bygg for andre kommunale tjenester og ca. 600 boliger. Vi har behov for ett helhetlig FDVU system for å ivareta arbeidsoppgaver, dokumenthåndtering, kontroll og rapportfunksjoner i eiendomsforvaltningen. Systemet skal også benyttes som avvikshåndteringssystem av brukerne på byggene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av FDVU-system
Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjon krav 1: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. Krav 2: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon krav 2: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå vurderingen god kredittverdighet. Dokumentasjon: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurdering fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra å ha levert et system for forvaltning, drift og vedlikehold av bygg til minimum to kommuner. Dokumentasjon av krav: Leverandøren bes legge ved en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre årene. Listen skal bestå av inntil tre oppdrag. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner