Anbudsoversikt for Anskaffelse av hodesett til fasttelefoni og operasjonssentraler/ ICCS
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale for kjøp, support og vedlikehold av hodetelefoner, samt tilbehør, som dekker Kundens eksisterende og fremtidige behov (i avtaleperioden) for hodesett til bruk ved operasjonssentraler/ICCS og fasttelefoni som sentralbord, systemapparater og IP-apparater generelt.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av hodesett til fasttelefoni og operasjonssentraler/ ICCS
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 6 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
a) Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. b) Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikrings- og styringssystem for ytelsen som skal leveres. c) Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem.