Anbudsoversikt for Anskaffelse av IT-styringssystem for undervarme på kunstgressbaner

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Oslo Kommune Bymiljøetaten trenger IT-kompetanse for å levere et styringssystem for undervarme på kunstgressbaner i Oslo over 4 år til en verdi av 2 050 000 NOK. Systemet skal automatisk justere seg basert på værforhold for å optimalisere energibruken uten behov for manuell styring. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet og et relevant kvalitetssikringssystem.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av IT-styringssystem for undervarme på kunstgressbaner
Kategori (CPV)
Estimert verdi
2 050 000,00 kr
Varighet
4 år
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet
Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor Leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre kontrakten
En beskrivelse av Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for kontraktens innhold.
En beskrivelse av Leverandørens metoder for kvalitetssikring Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015.
Kvalifikasjonskrav 5
Det kreves at Leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at Leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser, se kontraktens punkt 11.2. Med dette menes at Leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt.
En beskrivelse av Leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom Leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner