Anbudsoversikt for Anskaffelse av kantinetjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kantine- og cateringvirksomhet
Typiske oppgaver vil være: - daglig drift av Finanstilsynets kantine - forberedelse av mat til møter - leie og drift av vareautomat - rens av kaffeautomater Finanstilsynet leier lokaler i Revierstredet 3. Kantinen er lokalisert i byggets 2. etasje og har ca. 140 sitteplasser. Kantinen skal servere en enkel frokost fra kl 08.00 til 08.30, og lunsj fra kl 10.30 til 13.00 hver virkedag. Antall lunsjgjester er omtrent 200 per dag, mens antall frokostgjester er omlag 20 per dag. I tillegg skal det leveres møtemat etter bestilling. Rens av kaffemaskiner skjer ukentlig og er estimert til 2 timer per uke.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av kantinetjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 9 000 000,00 kr
- Varighet
- 72 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Miljøprofil. Leverandør støtter seg ikke på andre virksomheters kapasitet for å oppfylle kvalifikasjonskravene. Leverandøren har ikke til hensikt å bruke underleverandør til å oppfylle kontrakten.