Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kantine- og cateringvirksomhet

Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse trenger kantinevirksomhet for å levere kantinetjenester i Oslo over 4 år. Oppdraget innebærer daglig drift av kantinen, inkludert innkjøp, produksjon, salg over disk og produksjon av intern møtemat på bestilling. Kantinen betjener daglig omtrent 100-185 brukere, og leverandøren vil motta et månedlig driftstilskudd på 47 000 kroner eks. mva. Leverandøren må også stå for egen inntjening basert på salg.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med én tilbyder om daglig drift av kantinen for våre ansatte i Karl Johans gate 7 i Oslo (inngang fra Dronningens gate og Biskop Gunerius gate). Oppdraget gjelder kantinedrift, herunder innkjøp, produksjon, salg over disk og produksjon av intern møtemat på bestilling. Det er omtrent 230 ansatte knyttet til oppdragsgivers lokaler i Karl Johans gate 7. Vinnende leverandør skal starte kantinedriften og være 100 % operativ så fort som mulig etter kontraktsignering. Kantinen betjener daglig omtrent 100-185 brukere. Dette er grove overslag fra oppdragsgiver, basert på de erfaringer oppdragsgiver har gjort seg. Det er til tider større variasjon i antall brukere, grunnet hjemmekontor, møter og arbeidsreiser. Oppdragsgiver mener det er vanligvis færrest brukere på mandager og fredager enn øvrige ukedager, men dette må vinnende leverandør selv avklare via egne undersøkelser mens driften pågår. Oppdragsgiver vil gi et månedlig driftstilskudd på kroner 47 000 eks. mva. Ut over dette skal kantinedriveren ha ansvaret for egen inntjening basert på salg i kantinen og eventuell møtemat som oppdragsgiver bestiller.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om konsesjonskontrakter del I. Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren åpen anbudskonkurranse. I denne konkurransen er det ikke anledning til å forhandle. Det er følgelig ikke anledning til å endre tilbudet etter tilbudsfristens utløp. Videre gjøres det oppmerksom på at tilbud som inneholder vesentlige avvik fra anskaffelsesdokumentene kan avvises etter prinsippet om forutberegnelighet og likebehandling fastsatt i LOA § 4. Det samme gjelder tilbud som inneholder uklarheter. Leverandøren oppfordres derfor på det sterkeste til å følge de anvisninger som gis i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg og eventuelt stille spørsmål ved uklarheter via kommunikasjonsmodulen i Mercell.

    Kontakt telefon
    55303800
    Kontakt e-post
    post@hkdir.no
    Adresse
    Fortunen 1, 5013 BERGEN

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av kantinetjenester
Lokasjon
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner