Anbudsoversikt for Anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy og kontraktsadministrasjonsverktøy
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Det skal inngås avtale på kjøp av modul for KGV og modul for kontraktsadministrasjon KAV, heretter benevnt løsningen. Løsningen skal ivareta krav til gjennomføring av offentlige anskaffelser i henhold til LOA/FOA. Overordnet mål med anskaffelsen er å sikre elektronisk innlevering av tilbud, men KGV skal også bidra til å effektivisere og systematisere alle trinn i anskaffelsesprosessene. I tillegg er det en forventning om at KGV skal erstatte manuelle rutiner i forbindelse med konkurransegjennomføring, og at det ikke oppleves som en tilleggsoppgave til allerede etablerte manuelle rutiner. KAV skal bidra til å gi NAV en god oversikt status for kontakter, og skal benyttes som et styringsverktøy i avtaleoppfølgingen. Andre forventninger er at løsningen skal gi bedre oversikt over pågående, avsluttede og planlagte innkjøpsprosesser, samt mulighet for uttak av statistikker/rapporter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av konkurransegjennomføringsverktøy og kontraktsadministrasjonsverktøy
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra utløp av frist for mottak av forespørsel om å delta i konkurransen. Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret • Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.