Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhets- og helsetjenester

Sandnes Kommune trenger leverandør av mobile personalalarmer for å levere en rammeavtale i Rogaland over 48 måneder til en verdi av 1 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må være kredittverdig (risikoklasse 5 eller høyere hos Experian) og ha erfaring med lignende oppdrag på minst 300 000 NOK dokumentert med liste over relevante oppdrag siste tre år. Anbudets vekting er kvalitet: 70% og pris: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver har behov for å anskaffe en rammeavtale med en leverandør for levering av mobile personalalarmer. Med dette menes alarmer som oppdragsgivers ansatte kan ta med seg ut til eksterne lokasjoner, som ved utløst alarm sender varsel til mottakere som viser hvor alarmutløser er, som har toveis tale, har mulighet for oppringing, og som gir hurtig varsel om behov for bistand ved utløst alarm. Oppdragsgivers ansatte kan basert på arbeidsoppgaver ha varierende behov for bistand. Det er derfor viktig at de tilbudte alarmene kan kobles mot forskjellige mottakere, f.eks. mot et responssenter, eller mot en eller flere eksterne mottakere. Når oppdragsgivers ansatte drar til eksterne lokasjoner kan det være alt fra et område med spredt bosetning hvor man er langt unna et tettsted, til en leilighet i en boligblokk sentralt i sentrum av byen. Det er derfor viktig at den tilbudte alarmen sikrer god dekning, og at den oppgir en så nøyaktig lokasjon som mulig. For en nærmere beskrivelse av krav til løsningen se vedlegg 1 – KravspesifikasjonHovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres som åpen tilbudskonkurranse, jf. anskaffelsesforskriften § 8-3. Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) av 19. februar 2020 nr. 974 del I og del II, samt bestemmelser som følger av dette konkurransegrunnlaget. Utgangspunktet for oppdragsgivers behandling av tilbudene er at tilbudene evalueres slik de foreligger ved tilbudsfristens utløp, med mindre tilbudenes innhold tilsier det er behov for dialog mellom oppdragsgiver og tilbyder. Dialogen kan innebære ønskelige eller nødvendige avklaringer eller ønskelige forhandlinger om tilbudenes innhold. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle bes leverandør være oppmerksom på at det er anledning til å forhandle om alle deler av tilbudet.

    Kontakt navn
    Bård Krane Alander
    Kontakt telefon
    +47 40900860
    Adresse
    Rådhusgata 1, 4306 SANDNES

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan.

    Leverandør skal ha erfaring fra å ha levert mobile personalalarmer på en avtale til en verdi som er tilsvarende eller større enn kr. 300 000.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Se konkurransegrunnlagets kapittel 5.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner