Anbudsoversikt for Anskaffelse av mobile personalalarmer

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhets- og helsetjenester

Sandnes Kommune trenger leverandør av mobile personalalarmer for å levere en rammeavtale i Rogaland over 48 måneder til en verdi av 1 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må være kredittverdig (risikoklasse 5 eller høyere hos Experian) og ha erfaring med lignende oppdrag på minst 300 000 NOK dokumentert med liste over relevante oppdrag siste tre år. Anbudets vekting er kvalitet: 70% og pris: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av mobile personalalarmer
Lokasjon
Estimert verdi
2 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Tildelingskriterium 1
Kvalitet
Se konkurransegrunnlagets kapittel 5.
Tildelingskriterium 2
Pris
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala. Norske foretak: Som dokumentasjon vil Oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian. Leverandøren må minimum oppnå en vurdering som «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala. Utenlandske foretak: Kredittvurdering fra et kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kravet. Kredittvurderingen skal vise den gjeldende økonomiske situasjonen til selskapet, være basert på siste tilgjengelige regnskap og være gjennomført av et selskap som har konsesjon til å drive med kredittopplysningsvirksomhet. For alle foretak: Dersom Leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiveren har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiveren anser egnet. Dersom det foreligger kredittvurdering i Experian som oppdragsgiver kan innhente, vil denne alltid ha rang foran kredittvurdering innhentet av leverandør.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske firma: Firmaattest Utenlandske firma: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Skatteattest
Leverandøren skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan. Norske firma: Attest for skatt og merverdiavgift, ikke eldre enn 6 måneder. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Utenlandske firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandør skal ha erfaring fra å ha levert mobile personalalarmer på en avtale til en verdi som er tilsvarende eller større enn kr. 300 000. Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste 3 (tre) årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets innhold og verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner