Anbudsoversikt for Anskaffelse av prosjektledelse til ny hovedstasjon
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Ingeniørtjenester og rådgivning
Oslo kommune V/ Omsorgsbygg Oslo KF (OBY) skal etablere en ny hovedstasjon på Bryn. Denne skal inneholde ny hovedbrannstasjon for Oslo Brann og Redningsetat (BRE), ny driftstasjon for Oslo Vann og Avløpsetat (VAV), samt nytt administrasjonsbygg for hele VAV sin administrasjon i Oslo kommune. Anskaffelsen gjelder prosjektledelse for gjennomføring av forprosjekt, med opsjon for prosjektledelse i gjennomføringsfasen. Med prosjektledelse søkes det etter en prosjektleder som i sitt team har med støttefunksjoner som assisterende prosjektleder, rådgivertjenester for alle byggfag og tekniske fag, samt rådgivning for programmering i forprosjektfasen. Rollene er nærmere beskrevet i vedlagt ytelsesbeskrivelse med organisasjonskart, vedlegg 1.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av prosjektledelse til ny hovedstasjon
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 27 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav*: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte og merverdiavgiftsinnbetaling Dokumentasjonskrav*: • Attest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for tilbud Utenlandske leverandører skal fremlegge attest fra tilsvarende myndigheter som de norske * Tilbydere registrert i StartBANK kan alternativt oppgi StartBANK ID eller sende inn kopi av registreringsbevis i StartBANK dersom dokumentasjonen etterspørres er tilgjengelig i StartBANK
Dokumentasjonskrav*: • Oppdragsgiver vil innhente kredittvurdering/rating, som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En vurdering vil bli utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente årsregnskap eller annen dokumentasjon fra leverandøren dersom dette er nødvendig for å evaluere kravet. Dersom leverandøren har saklig grunn (f. eks. nystartet bedrift) til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. *Tilbydere registrert i StartBANK kan alternativt oppgi StartBANK ID eller sende inn kopi av registreringsbevis i StartBANK dersom dokumentasjonen etterspørres er tilgjengelig i StartBANK
Dokumentasjonskrav: 1) Redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelsen de siste tre år (kan være kompetansematrise eller organisasjonskart) Vi ber om at leverandøren her spesielt synliggjør de ressursene han råder over og som har relevans for denne anskaffelsen, se ytelsesbeskrivelsen punkt 2. 2) Liste over selskapets viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste 3 år. Oversikten skal angi arbeidenes verdi, kontraktstype, oppdragsgiver, samt tid og sted for arbeidsutførelsen. 3) Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse av sitt kvalitetsledelsessystem, herunder leverandørens kvalitetssikringstiltak. Dokumentasjonen skal minst beskrive følgende punkter: a) organisasjonens kvalitetspolitikk og kvalitetsmål b) arbeidsprosessene og arbeidsprosedyrer som er relevante for kontraktens innhold c) metode som ivaretar systematisk måling av kundetilfredshet og kontinuerlig forbedring av prestasjon. Dokumentasjon kan bli etterspurt. Alternativt: Leverandøren kan fremlegge attest for firmaets kvalitetsledelsessystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetsledelsesstandarder, eksempelvis ISO 9001 eller tilsvarende.