Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for barriereputer og foldeputer til Akershus universitetssykehus HF

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

AHUS har behov for å anskaffe foldeputer og barriereputer til sengeposter og poliklinikk på Nordbyhagen. Foldeputene skal benyttes til å bygge opp, rundt og gi støtte til AHUS sine pasienter. Med "barriereputer" forstås puter hvor trekket, eller "barrieren", ikke skal være mulig å fjerne fra puten. Denne typen pute anskaffes på bakgrunn av smittevernhensyn, og lettelser mtp. rengjøring av puten mellom pasienter. Denne skal ha en beskyttende barriere slik at væske, virus og bakterier ikke trekker inn i selve puten, og skal kunne rengjøres ved at den tørkes/vaskes av med vann eller desinfiserende rengjøringsmiddel. Det vises i øvrig til oppdragsgivers kravspesifikasjon. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter; - Rammeavtale for kjøp av foldeputer - Rammeavtale for kjøp eller leie av barriereputer Det kan leveres tilbud på én eller begge delkontraktene. For barriereputene kan leverandørene velge om de ønsker å levere tilbud på leie eller kjøp av puten.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av rammeavtale for barriereputer og foldeputer til Akershus universitetssykehus HF
Kategori (CPV)
Estimert verdi
3 200 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn. For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2019 og 2020. Dersom årsregnskapet for fjoråret ikke er ferdigstilt ved tilbudsfristens utløp for denne konkurransen skal det i tillegg vedlegges foreløpig årsregnskap for fjoråret. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: En redegjørelse for foretakets forretningsidé og kjernekompetanse relatert til leveringsomfanget. En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet. Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjonskrav: Attester fra lignende leveranser de 3 siste årene. Attestene skal være signert eller skriftlig bekreftet av oppdragsgiver for de ulike leveransene, og skal som minimum inneholde: Kort beskrivelse av leveransen. Tidspunkt for gjennomføring. Omfang av leveranse i beløp. Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren. Dersom signert eller bekreftet attest ikke er mulig å få til, skal leverandøren levere en liste over alle relevante oppdrag med beskrivelse i henhold til punktene ovenfor. Oppdragsgiveren skal ha mulighet til å kontakte kontaktpersonene som oppgis.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner