Innlandet Fylkeskommune
Dynamisk innkjøpsordning - renholdsmaskiner
Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere store og små renholdsmaskiner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer
Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) har inngått avtale med Boss Europe AS for levering av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester. Anbudets vekting var kvalitet: 40% og pris: 60%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere store og små renholdsmaskiner.
Fredrikstad Kommune trenger renholdsmaskiner, tilbehør og utstyr, samt tilknyttede service- og reparasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år. Leveransene skal brukes av renholdsavdelingen i alle kommunale bygg i kommunene Fredrikstad og Sarpsborg, med mål om å sikre en moderne, miljøvennlig og oppdatert maskinpark. Anskaffelsen har en geografisk begrensning til Viken. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, med minimum rating kredittverdig, og kan benytte morselskapsgaranti eller bankgaranti ved behov.
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av vaskeroboter for å levere renholdstjenester til en verdi av 10 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha miljøledelsessystem og kvalitetssikringsstandard sertifiseringer, samt erfaring fra minst tre lignende oppdrag med dokumentert god gjennomføringsevne.
Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) trenger en rammeavtale for kjøp av storkjøkkenutstyr og service til kantiner i Oslo, med en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner over 4 år (2+1+1). Avtalen skal dekke både eksisterende og nytt storkjøkkenutstyr, og kan også benyttes av Statsministerens kontor (SMK) og Regjeringsadvokaten. Det er ingen kjøpsforpliktelser knyttet til avtalen, og den er ikke eksklusiv. Leveransen omfatter kantineutstyr, og nærmere beskrivelse finnes i bilag 1 til avtalen. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.
Asker Kommune trenger levering av mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter under en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 11 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 90 millioner kroner over hele avtaleperioden. Oppdragsgiver har også opsjon på å kjøpe renholdsmaskiner. Konkurransen er åpen for alle interesserte leverandører, og forhandlinger er ikke tillatt. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (30%), service og kompetanse (20%), produktkvalitet (20%), samt klima og miljø (30%).